T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Jadi sehat atau kaya ye?

Salam semua.. lama b ta on9 n ta tulis blog.. been so bz lately.. b banyak belajar benda baru.. dalam beberapa bulan ni b tertanya-tanya, apa yg b perlu buat untuk jadi kaya? is it b nak teruskan life ni dengan dapat bucket salary or let the money flow like a pipeline? bila b kerja sampai lewat malam, b abaikan kesihatan b. Antibodi b makin lemah b rasa since asek kena aircond je 24-7.. Penat taw.. b cuba cari solution dan cari supplement yang sesuai.. macam2 b dah cuba. ada yang buat b weight gain, ada yang tak berkesan langsung dan ada yang buat b tertanya2 apa isi kandungan ubat tu..

Baru-baru ni, ada satu peluang bisnes yang disyorkan oleh kawan² dan cousin b.. tp b susah nak percaya.. so b buat research..apa yang b dapati, bisnes tu tidak berjalan dengan cara yang sepatutnya.. bole cepat kaya tanpa menjual barang.. b tau sebagai manusia biasa dan hidup dalam keadaan ekonomi sekarang, takde yang mustahil untuk kita buat.. manusia akan buat apa saja demi duit.. b mengaku, b jugak tengah kesempitan duit.. tapi itu bukan satu alasan untuk b bersikap membabi buta memilih perniagaan untuk mengecapi kemewahan.. Kalau difikir dari segi logik akal, bukan senang untuk menjadi senang dan bukan susah untuk menjadi susah... duit ni easy come easy go..

Duit dan kesihatan,mana yang b pilih? b nak kedua²nya.. i didnt mean to be greedy.. but its true kan.. apa guna kerja tapi tak sehat.. apa guna sehat tapi susah hati sbb miskin.. hidup kena seimbang.. tp sekiranya kita mampu untuk mengubahnya, why not.. there's lot of opportunity out there.. but we should open our eyes.. tak sume bisnes menjanjikan pulangan yang baik dan menjalankan bisnes dengan cara yang betul.. Akan tetapi, ada satu bisnes yang b boleh terima dan b percaya, this is what i want..!!

Retire Young and Retire Rich... Sounds good kan? selain muda dan kaya, pastilah sehat... b sangat suke bisnes baru yang b nak cuba ni.. lagipon b percaya sebab dah lama bisnes ni bertapak dan berkembang kat malaysia..
even most of the doctor pon believe and lebih sarankan penggunaan supplement ni..n also dia bukan sahaja supplement,tapi ubat untuk membantu banyak masalah kita.. selain tu jugak, memandangkan ekonomi kita tengah bermasalah,kita kena la berjimat cermat..n ada produk dalam bisnes ni yang yang orang lain tak pernah nampak value dia.. apa yang pasti, b yakin.. b akan berusaha mencari duit dengan cara yang betul.. kecapi kejayaan bersama kekayaan dan kesihatan yang baik.. InsyaAllah.. doakan b ye.. dan sekiranya ada yang berminat dan ingin tahu lebih lanjut, boleh la contact b..

Hurm, b rasa panjang lagi b nak tulis, tapi b dah ngantok.. b nak tido cepat.. esok kat ofis ada buat sembahyang hajat dan jugak tahlil.. b kena prepare untuk esok pagi... till then... n to be continue..daaaa~


No comments:

Post a Comment