T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

He called me 'Besday Gurl'.

12 April 2010

Hari ni, hari aku dilahirkan pada tahun 1984. Ase macam dah meningkat sangat umur ni. Orang kata dah patut kawin pon. Hoho. Kronologi untuk hari ni yg cuba aku tuliskan, For the whole day on Sunday, Hp aku senyap sunyi. Takde msg masuk, takde bunyi ringtone Pelangi pon. Pastu mood pon cam tak baik sangat. Entah kenapa, lately mak macam dingin dengan aku, Ada je benda yang tak kena kat mata. Humm. Sabar je la. :(

Around 1109, Pelangi call. Yeayy..!!! :D Pelangi wish b'day. Then dapat msg dari Kak Shud and Coklat. :) Tu pon, time baca msg tu, awal pagi lepas bangun tido. Hoho. Pagi ni mak ngn abah tak wish pon. Its oke. Lupa kot. Sampai office,mak called. Wish happy bday. :) Murni n Wadi siap nyanyi²lagi.. hoho. *Tikiu²
Then,suddenly, Kak Bb masuk office and bg 1 slice kek Chocolate Strawberry dengan 1 candle siap nyanyi. So sweet. :) Huhuh.Ramai jugak orang office yg wish. Unexpected. :)

Then, ade ayat dr Pelangi yg buat aku ase terharu sgt bile dengar. :) Asenye tak perlu kot nak state kat sini. Just keep it inmy heart. ;) Time nak pulang, packing bag tibe² nampak ade 1big bar Cabdury 'Fruits n Nuts'. Hohoh. Tertanye&sup2' sape la agaknye yg kasi. Tanye Pelangi, dia deny. I tought Murni. Tanye Murni, dia kate jugak bukan. At last, Pelangi admit yg dia bg Choc tu. So sweet. ♥

By the way, sampai umah agak lewat. Penat dan kepala pening bau macam² tadi. Humm. Borak dengan Pelangi, tp tahap penat tak mampu ditahan lagi. At last, aku yg tertido. Hum. ;p

2 comments:

  1. bagus r,klau dah tau kronologi disebalik bufday yang ke 26th.so!

    ReplyDelete
  2. huhuh. so, kena la g amek lesen cepat2. huhuhu.. i knoe i knoe. ;p

    ReplyDelete