T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Hidup harus sentiasa indah.. ...

12 Julai 2010

Dah agak lama tak menulis kat blog.. Terasa macam kering sikit idea kat benak ni. Humm, bukan kering maybe kontang.. Evendo sume cerita² indah tersemat kemas di kotak fikiran ni. Rasa pada hati dan jiwa ni ade ups and down. Kenapa? Pelangi buat aku merasa semua tu.. tapi, semua tu aku harus ambil positif. Trust tu penting kan? Berkali² aku ingatkan pada diri aku sendiri supaya percaya yang hati dia ada aku. Apa yang pasti, hanya Allah yang tahu segala data yang tersimpan dalam hati ni...

Beberapa minggu ni, kesibukan buat aku abaikan blog kecil aku ni. My dirty little secret? umm.. nah.. Pendek kata, aku bahagia sebenarnya bila aku cuba mencari kebahagian tu. Secara jujurnya, menyintai dan menyayangi Pelangi, buat aku sangat bahagia...Rasa macam nak susun dengan cantik jalan cerita indah yang aku lalui...

Effort yang pelangi tunjukkan buat aku rasa terharu... Sedih dan sangat sebak. *Dear, u knoe what i mean bout taking my license... Yes.. aku tgh amik lesen kereta. At last. Pelangi yang buat aku amek lesen keta.. Pelangi jugak org yg membuatkan aku bawak kereta untuk pertama kalinya dalam hidup aku. He teach me how to drive.. Dia jugak yang berusaha amikkan borang kat Driving school. Buatkan payment and arrange everything for me. Sbb aku kerap mengeluh penat travelling hari² dari Rawang n PJ. 2 jam kot guna public transport. One thing yg betol⊃ terkesan kat hati ni bile dia kata.... "ingat Bulan habis kursus kul 4, n buat 6 jam. Sbb ingat nak bawak Bulan g Shah Alam.." I've been wondering... y Shah Alam ae? Rupenya, dia nak ajar aku bawak kereta kat Stadium. Sbb kawasan lapang. Dan dia ckp jugak nak carik kawasan lapang kat area PJ, tp tatau kat mane. OMG.. Sumpah aku terharu. Nak menangis rasa mase dia ckp tu.. Tapi tahan je. Sebab tak pernah ada lelaki yg sangat bersungguh untuk aku sampai mcm tu sekali. *Dear syg,i love u so much!!

Few weeks before, after attend kelas KPP, aku sempat la jugak shopping kat Midvalley. First nak cari trouses for Teambuilding, n second saje nak jalan².. but before that da text Pelangi nak ajak dinner same since aku tak lunch masa attend course yg 5 hrs tu. Pelangi soh aku shopping puas² n afta that, call him n dia dtg pick up. By the way, aku masuk Roxy dengan Quiksilver.. And aku dah terbazirkan duit beli straw hat white color whith blue ribbon for me and black straw hat for Pelangi. Im asking him to pick me up cepat² so i would not membazir anymore. He picked me up, and then dropped by at OU. 1stly nak cari bday gift for nanie (his little sister, the one and only).. and then he supprising me by having dinner at Garden Cafe. OMG, rasa cam ROMANTIK kot dat place... Sweet.. ;)

No comments:

Post a Comment