T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Poster, Banner & Kad for..?

My eyes.. Sangat worst right now. Eye bag da start ade balek. Damn it! Sume gara-gara Photoshop. Sangat susa na get away dari benda ni. Since 2003 kot. Huhu. Btw, im one of the Comittee for Majlis Makan Malam Kualiti (Konvensyen WIT-ICC) Bahagian Perkhidmatan Korporat. Like it or not, bekerja dengan bos yang mmg terror IT, akan membawa kite ke arah yang same jugak. Huhu. Asenye da lame sangat aku ta wat Photoshop. Bukan sebab malas, but ta bole install CS kat Lappy ni.Pasal ntah. Nak version VISTA jugak kot. Gile fussy!

So, since aku ngn bos aku uruskan pasal PROMOTION, we both kena wat Montaj, Banner, Poster n Kad plus aturcara majlis. At first, mmg gile tade idea. Pastu plak, keje yang kena wat tibe2 ni cam payah sket. Otak aku kadang tu cam refused na keluarkan idea. It takes a week na dapat idea yg sesuai. Maklum ah, im not designing for event2 cam GIG ke pe, ni Corporate Event. So bosan with old fashion style.Ceh!

Menandangkan Kak Mas (bos aku) da tau limit or credibility aku kat tahap mane, dia dengan baeknye telah bagi aku keBEBASan untuk design, 'In My Own Way'. Agak happy cuz aku pon ta stress sangat na pk. Lagipon sekarang tgh bz tolong Unit Staffing dengan Permohonan Pengawal Keselamatan TNB. Plus, keje hakiki lagi. Ta sempat asenye. Tapi, i try my best. Ase cam ta best plak bile En Nazri pon da mintak tolong design kan banner. Kadang bukan tanak take the responsibility. Cume ase cam, 'Aku bukan ah bagus sangat pon!'. Huhuhu.

Berbekalkan idea yang ta bape na hebat, aku siapkan dis thing (card plus agenda) dalam 1 hari. N banner lak took me about 2 or 3 days. Susa na ikut spec corporate nih. Hummm.. So, here aku attach the card. Mebi for certain people, benda yang aku design ni sangat la mudah. (menang pon!) Tapi aku peduli ape. Sbb tu idea aku. Dan yang penting bos aku puas ati. Huhuhu. *Nak perah otak secara pakse dan dalam yang singkat sangat stress ouh.. Humm..

2 separates thing.. huhu


So, itu lah hasilnya. Simple gile. Hahaha. ;p Banner will be upload soon. ;p

Tata~

p/s : Nak Continue ciapkan design. Tapi, felt sleepy.. zzzZzzzz Cane nih?!
CONTINUE UPDATE.. 140809

Banner yang aku da siapkan. Hope they'll like it. Simple gile. But the thing i do it myself. No template. The box in the bottom of banner, mmg saje biar kosong. To put the date using polystrine. sbb benda ni bukan na pakai sekali je. :)

:)

No comments:

Post a Comment