T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Bertenang.

10 Oktober 2010


Hari ni sepanjang pagi kat rumah, terasa sangat sunyi. Kadang² aku terasa kehadiran Coco macam memanggil². Sedih oke. Rase nak keluar je hari ni. Last week, Pelangi kata nak g tgk GP. Tapi ta sure. Ntah. Since pagi Pelangi ta reply text. Ingatkan dia g tgk GP. Rupenye TAK. Humm.

Suddenly, Pelangi call ajak keluar. Yeayyy. ^__^ Sebenarnya, ta tahan duduk rumah sbb asek ingat Coco n nampak je bayangan dia. Humm.

At last, Pelangi ajak keluar. Undecided mane nak pegi. Suddenly, Pelangi kate nak g FRIM. Agak kesian aku ni. Tau je FRIM kat mane, tapi tak penah masuk pon. Hohoho. Kesian gile. Nasib baik, Pelangi bawak. *Thanks

Lepas dah relaks dan bertenang kat FRIM, we both terus TTDI. Unplanned jugak sebenarnya. Huhu. So, since dua² da lapar, Pelangi kata try makan kat POPEYE'S. My second time and 1st time for Pelangi. Papepon,aku nak suggest : Mashed Potato, Cajun Fries and Tiramisu dia mmg SEDAP! ^__^ Siyes. *As for me la.

Next......!!! THE CURVE.. Hoyehhh. Yang bestnye pasal g The Curve kali ni,naik² je dari basement, nampak ade bazaar al the way restaurant yang ada. Sangat besttttt. Banyak Korean and Japanesse style.^__^ Sangat comel. Kesimpulannya, aku dah tertarik dengan beberapa kasut, accesories untuk rambut and baju. Since aku ni sangat payah nak suka tgk baju instead of shoes.. Hohoho. Then, jalan² lagi, masuk kedai jam.Yaikkssss... Aku da aim jam pulak. Dush dush... *Ape nak jadi ni B. Sile berjimat cermat ye. Hummm. Then, at last,da jumpa DAISO kat KL. Yeayyy. ^__^ Suke suke.. sangat suke...

Kesimpulanya, aku happy sangat hari ni. Huuhuhu.

Notakaki : Takziah pula diucapkan buat keluarga yang kehilangan orang tersayang atas incident yang sangat memilukan. Semoga roh mereka dicucuri rahmat olehNYA. Amin.

With lotsa

b u l a n

No comments:

Post a Comment