T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Kursus Mandatori.

18 Oktober 2010

Hari ni dah start kursus kat ILSAS 4 hari. Tapi, pagi² da buat aku stress.. Bole plak ujan selebat-lebatnya pagi ni. Memang aku basah lencun la kan. Macam mandi kot bile sampai kat KTM tu. Bangang betol. Sakit ati aku. Rambut pon abes, beg laptop pon basah, kain cam kena air longkang je,kasut da melekit² .. Pergh, siyes ase nak menyumpah seranah n ase nak nanges. Huwaaaaaaaa...

Sampai ILSAS, masuk kelas, jumpa member² lama. Ida, Afni n Syu. Aku lak ngn kak Pua. Hoho. Pastu Fuad member Murni pon lepak meja kitorang. Then, hari ni best sbb ade Ustaz Rock. Ustaz Fadzliy Rizal.Hohoho. Macam Marcell.. lalala. ;p Yang beshnye, Ustaz ni bole ingat aku lagi tu. Bagus3. Hahahaha..

Pulang awal, besh! Tapi tertido cepat sebab penat. Maybe kena ujan. Hummm.

Notakaki : Wendu Pelangi. =__="

With lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment