T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Gloomy day.

Currently bawu bangun dari tido. Mekap ta sempat cuci.Baju keje ta sempat tukar. Humm. Im not feeling so well. Body temperature agak tinggi. Since kat ofis tadi, Pelangi kate badan aku panas. -_-"

Sebenarnya, tadi agak sedih kat office. Pagi2 auntie kedai bawah dah buat hal. Sedih ouh. Ta bagi aku beli roti. :( Naik je,aku da start sedih. Gilenye auntie!! Aku nanges kot. Pastu Si Misai tu pon saja nak cari pasal. Perli2. Tu kira baik la aku tak menjawab, kalau aku jawab,mau perang mulut besar2an nye. Tapi,sbb pk, Pelangi tak ske aku gado2 ngan Si Misai tu. Dia kate buat tatau je. Humm. Oke Pelangi. I will. :) Because of that, aku tahan marah sampai nangis. Since da tak bole cover lagi, aku lari masuk Stor. ;p Nangis cenyap2. Tapi,kantoi jugak ngn Pelangi. Dia masuk n pujuk. Tapi dia gelakkan kot bile aku cite.Aku sedey tak pat oti. Humm!! Then,dia kate dia na g bli kan oti. :) *Pujuk pujuk. ;p

Ouh ya, tadi kak bb ngn kak ina kena kacau lagi.Sian dowang. Nasib baik aku ngn Pelangi ta kena.Da la balek lewat ciapkan keje. Humm. Takot pon ye jugak. Tapi cam keraskan ati je. Huhuhu.

Well, tadi Pelangi msg. Tapi ta pat reply. Aku da tido kot. Humm, ase ta sehat sgt. Skang plak dah tak bole tido. Adoi la. Esok na keje. Nanti muka sembap. Wuwuwuwu. Tanak. -_-"

So, better stop now.Kena pakse gak tido ni. Huhuhu. Nite. :))

No comments:

Post a Comment