T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Suprise.

Nothing much to write. Awalnye.Sbb tules sehari lewat kot. Tapi tappa la. Start dari semalam dulu. ;)

27 Feb 2010
Pagi pegi office macam biasa. At first, bangun awal tapi keluar agak lewat. Awal pagi da Skype dengan Pelangi. Layan Skype sampai la aku bersiap na g office. :) Huhuhu. Pelangi tanye, ta tido umah kak Ina ke? Aku masih ta sure. But dalam ati cam,nekad je la. Packing barang. Ta banyak pon. Nak bawak backpack, nanti Pelangi kate "Kure2".. Humm! ;p Tatau pulak yang Kak Ina da bitau Abg Man ngn Kak Liza yg aku na stay sane mlm nanti. :) Sbb Kak Ina excited sangat na bawak aku g Pasar Pagi yg kat Seksyen 13 Shah Alam. *Lame sgt tak jejak area Uitm. Adoii. Trauma kot!!

Then, on the way pulang, text Pelangi. Ingat nak buat suprise. Hikhik. Jadi jugak akhirnye. :)) Yeayy!! Aku ngn Kak Ina g amek Pelangi tat umah. Sian Pelangi x makan lagi. Bawu na makan, we all da kacau. *Masuk je keta,wangiiiiii sangat!! ;) Kitorang je busuk kot. Bawu balek office. Huhuhu. Then terus g Aeon Bukit Tinggi. First thing, memandangkan Pelangi lapar, Kak Ina suggest makan steamboat. So, we all lepak kat BOSTON. Before this penah lalu, ta penah expect yang aku akan lepak makan kat situ. Pelangi agak menyukai Sos dia. Humm. Tapi aku,mmg ta bole blah. Pedas gile kot!! Aku prefer Johnny's lagi. Sume sedap. Hehehe. :D *Kak Ina pon ade ckp, nanti ajak Pelangi makan kat Johnny's plak. :))

Then after makan, naik tgk movie around 1025. Niyang Rapik. But before that, after makan,we all sempat drove ut from there n pergi TESCO jap. Kak Ina ade nak cari brg. Humm. Berbalik kepada cite tadi, as for me, cite tu agak seram la. Sbb sume muka hantu dia tunjuk kot. Sudah gile agaknye. Pelangi rileks je tgk. Siap bole tolong tutupkan mata aku yg ta tahan tu. Hahah. Btw,thanks Pelangi. Sbb paham yang Bulan ni penakut jugak. Ahahah. Kak Ina lagi best. Cam tade perasaan je tgk. Sbbnye, dia mmg ade six sense. Dah biasa tgk. So, tak rasa ngeri pon. Balik dari Aeon Bukit Tinggi, ingat na ajak Pelangi g Uptown Shah Alam. Tapi tau sume da penat. :) Cian Pelangi. So, hantar pelangi balik. Sampai je umah Kak Ina,try call Pelangi x pick up. Sah dah tido. Huhuu. Sebenarnye, dengan aku2 hanyut. kul 230 pagi bawu bangun tuka baju n basuh ape yang patut. Pastu da tak bole tido. Teringat cite Niyang Rapik tu. Damn! ;( But at last,tido jugak akhirnye. Huhuh. :)

28 Feb 2010
Bangun pagi da cari hp. Pelangiiiiiii... :) Hum. After borak2 ngn pelangi, terus bersiap mandi cuz nak pegi Pasar Pagi kat 13 Shah Alam. Humm. Pegi naik Nissan Sentra. Best upenye seat dia. :D Panas terik sangat hari ni. Humm. Naik pening pale. Tapi dalam pening2 tu pon, duit jalan cam air. Adoii. Macam2 beli. Humm. Agak best la tempat tu. Aku ase, if tak control, mau abes lagi banyak.

Balik je dari sane,rasa lapa sgt. Breakfast kebab je kot. Air, kedondong + asam boi. Yummy. Then 2nd cup, tembikai laici. Gile panas seyh. :( Pastu ajak kak Ina kua g cari makanan. Kak Ina suggest Dominos. Tapi teringat plak yg Pelangi ske makan tu. Tak best if dia tade skali. Hum.

So, change ke Secret Recipe. Ingat nak makan something yg cheesy. Tapi, tetap jugak pilih Spaghetti Beef Bolognese dengan Tropical Smooties. Huhu. Kak Ina tak makan. Dia tak feel nak makan kat situ. Cian dia. So,dia decide beli ayamas. Dia nak sgt beli sos ayamas tu. Kat umah dah nak abes stok. So, seharian texting ngn Pelangi. Kak Ina kate, dia ade instinct yg Pelangi akan anta aku balik. Aku tak expect pon. Serious. Like i said before, Pelangi sukar dijangka.

After balik dari makan,aku ase pale cam nak pecah. Mandi pastu turun bawah makan Actifast 2 biji. Then naik atas, kemas2 barang, dah siap pakai tshirt ngn jeans, tido. Im sweating like hell. Gile ouh. Tapi nasik baik, mase Pelangi text, haba badan dah kurang. Demam cam dah kebah. Tshirt lembap kot. Kena peluh. So,second Suprise ; Pelangi kate dah on the way. Cepat2 aku turun. Around 810 Pelangi sampai. :) *Happy sgt.

So, salam Kak Ina n terus gerak. Pelangi drop by kat office. Teman aku amek Cardigan ngn surat kursus yang tertinggal. Pastu dia nak g amek buku dia. *Exam nak dekat. Humm. So, cepat2 we all turun. Pelangi decide g OU. At first ingat nak g Sunway Pyramid. Tapi,takut lewat sangat masuk opis. Ngeri ouh. So, tak jadi. Makanya, kami berdua g OU je. Luckily masih ade mase nak jalan2 tgk jaket yang Pelangi nak. Personally, jaket kat SODA cantek. Tapi Pelangi tak ske button dia. *Eventho that jacket looks rili nice on u. :) Then, masuk Zara. Mmg gerek jaket2 dia. Siyes cantik. Tapi price pon cantik jugak la. Huhu. Dekat Mark & Spencer, ade 1 yang menarik ati Pelangi. Tapi price dia pon, uish, bole dapat jam sebiji kot. ;)

Oke la, ta beli pon. Just window shoping. Lagipon tak bole beli secara tergesa2. :) Aku oke je. mmg betol pon cara tu. Riki dulu banyak2. :) Hum, then Pelangi anta pulang.. :)

Nite.


2 comments:

  1. xsuke,xsuke nak bossini gaks...:(

    ReplyDelete
  2. ye syg, bosini tu mmg cantik. tp da abes season kot. nanti kita g cari lagi ae. :)

    ReplyDelete