T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Tak Dapat Bertahan.

Huhuhu. First of all,Pelangi tak mampu bertahan. So do i. Penat kot. Aku pon same. Balik Office agak lewat. *kul 8 je pon. Tak la lewat sangat. Heheh. Dalam kul 10 lebih Pelangi da tido rasenye. Aku pon same. So, ta sempat nak update blog mlm tadi. Now, continue pagi2. Celik mata je da on skype. Tgk Pelangi text. Salah tekan kot. ;p Tapi pg ni, Pelangi blom bangun agaknye. Skype dia dah offline. Humm. *Bangun la Pelangi...!! :(

On jugak Facebook and also blogging. :D Kejap lagi, nak g mandi n bersiap nak pegi office. :) Sambung keje. Lagipon Kak bb n Kak Ina pon ade same. Kak Ikin tak pasti lagi. Sbb katenye semalam, nak keluar g beli barang dapur dengan Abg Ali. :)

*Malam tadi aku mimpi. Aku join perlawanan Rugby. Ekk. Pelik2 je. Pastu balik aku warded. Tibe2 aku deliver Baby Girl. Suda gile agaknye. Tapi aku ble ingat mimpi tu. Yang ade mase tu Abg EG (Husband Kak Nor my cousin) n Boboy. Then dorg yg bagi nama. Pelik Ouh. Name pon aku ingat kot. Ilaika Ikmal bt...?? (tak mention plak dalam mimpi) Hohh.. Dah macam nama anak abg EG je. Izlaika. Sengal seyh. Maybe, sbb tertengok page orang kat facebook yg ade baby kot. Tengok gambar orang pregnant. Pastu berangan. Tu yg terbawak g tido agaknye. Adoiii... Sengal. ;p

**Nampak sangat da ready nak kawen n ade bb sendiri. Huhuhu. ;p

No comments:

Post a Comment