T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Daiso Japan @ The Curve Mutiara Damansara

Daiso Japan @ 1 Borneo, Kota Kinabalu, Sabah


Just nak update. Since aku pegi Kk,Sabah hari tu, aku masuk kedai Daiso Japan (much² better than 100 Yen), aku rasa teruja nak a few barang yang ade kat situ. But sadly ta bole beli banyak sangat. Duit ta mencukupi evendo item dia RM5 je. Ohohoh.

Last 2 days, aku keluar and nampak 1 gurl pegang plastik beg Daiso. I've been wondering kat mane dia g ae? I tod cume ade kat Sabah je. Damn. Kena Google nih.

Daiso Japan @ The Curve, Mutiara Damansara
Tapi, past few days aku lupe. Ahaha. Cume tadi baru teringat. So aku Google and The GOOD NEWS is.... Daiso ade kat The Curve @ Mutiara Damansara. 2nd floor just sebelah je dengan Nichii. Hoyehhh. Tadi aku sempat bitau Pelangi. Dia pon teruja dengar Daiso da ade kat sini. Humm. Can't wait nak pegi sane.

Now nak cari KAISON plak. Ade ke tak kat KL. ;p

Till then. Daaaa...

With
b u l a n

No comments:

Post a Comment