T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Speechless.

4 Sept 2010

Hari ni keluar date. Hoyehhh. ^__^

Lepas je sahur pagi, aku terus naik mandi n bersiap. Sebab tanak buang masa untuk travelling je. Hohoh.
So aku sampai agak awal. Around 9. Tengok office da buka. Aku tunggu Pelangi. Dia lewat sket sebab baru bangun.
Awal pagi ni, we both nak hantar CPU kat ICT untuk upgrade Hard Disk 160gb. Including my CPU. ^__^


Then, terjumpa Sharin. Borak² and tibe² dia kate Pelangi tu bf aku. Pergh, cepat betol tersebar. Hohoho. ;p
So, dalam kul 11 we both gerak g OU. Yeay. Kua shopping ngn Pelangi. On da way g OU, nampak banner Timberland wat SALE kat TTDI. Start 3 Sept sampai 5 Sept 2010 if ta silap. Pelangi ingat nak g sebab nak beli sportshoe Timberland. Aku tak kesa. Cuma pk dia la. Rushing nak anta aku balik since we both tak berbuka sama hari ni. Humm. Pelangi da ade janji nak buka ngn kawan² lama dia kat Port Klang. Its oke. Nanti² pon we both bole kua makan same² lagi. ^__^

Then, sampai kat OU, cari² barang n abes kedai² kasut aku masuk, tapi tak banyak yang aku berkenan. Last² beli satu kasut je. Humm. Charles & Keith tade sale. If kat Sabah awi tu ade duit, mau aku bawak balik 2 3 pasang gak la. Humm. Tade rezeki. Pelangi plak da beli satu kasut kat Adidas. Nice for him. ^__^ By the way, we both ade ske satu kasut kat Clarks. Siyes comel. If beli, bole jadi couple set. Awww. Pelangi yang suggest. I it because the suggestion came from him. Ngeee. ^__^

Clarks : This is it. Another one pon same. ^__^

So, we both pon da malas nak kejar masa. Nak g HQ amek CPU lagi. On da way balik, tibe² Pelangi masuk TTDI. Ekkk, sah nak g Timberland nye SALE. So, pilih² tapi size kaki Pelangi banyak da abes. Size 10. Humm Sian dia. So dia amek tshirt je dalam 2 helai. Kuning and oren. Comel je colour dia. ^__^

Aku plak, ingat nak beli sliper je. Comel plak. RM49. Tibe² ade satu sportshoe tu, warna putih n bright pink. Aku agak ske ah tgk. Last size 6 and a half. Aku muat gak tu. Then Pelangi kate, "Nak, amek la." Ekk. aku cam terpk, maksudnya aku nak, amek n bayar sendiri ke pe? Pastu Pelangi beriya soh amek. Sampai promoter² pompuan kat situ cakap. "Amek la kak, abang dah blanje tu.." Hohoho. *Ase cam husband n wife plak. Papepon, Aminnn. Aku pon amek dat shoes. ^__^ *Thanks sayang. Bulan appreciate sangat. Ase terharu sbb mahal kot kasut tu. Humm.My shoes. Lalala~

But, sadly my ROXY sunglasses hilang suda. Tatau jatuh kat mane. Humm. Tapi takpe la. Da cari ta jumpa. Anggap je la tade rezeki. Sedih tu sedih la jugak. Tapi, if nanges pon, benda takkan ade balik kot. Aku rela hilang barang dari hilang orang. Pelangi nampak susa hati and tolong aku cari. Dia kate aku careless. Agakla. Ntah cane ble ta pasan sunglass tu ilang. Humm. Takpe la. Maybe, ada hikmah kot. Benda da nak jadi.

So, aku pulang hari ni ade macam² perasaan. Tapi, sedih tu cume 10% je kot. Selebihnya, HAPPY. Sebab kua shopping dengan Pelangi.

Dear Sayang, tikiu so much. x o x o u!!

With lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment