T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Skarf, Shawl atau Tudung.

Salam, Hello and Hi. ^__^

Hari ni rasa nak berblogging je. Since da mood nak raye, keje macam malas nak buat. Keje yang ade da siapkan pon da. Now tgh agak free. Huhuhu. Lagi 2 hari nak raya. Macam tak percaya. Before this, mase first day Ramadhan, rasa lambat sangat nak sampai raya. Raya kali ni, perasaan agak sedikit berbeza. Tak terasa bahang nak raya. Tapi, hati rasa lebih terisi. ^__^ Alhamdulillah.

Sejak dua menjak ni, bila tgk orang pakai stail tudung baru, rasa macam menarik pulak. Kadang². terfikir jugak, bila la aku nak pakai tudung ni. Perangai pon masih nakal. Ingat nak pakai tudung nanti dengan imej yang baik. Heheh. InsyaAllah. If ade rezeki. Hopefully, bila dah kawin, aku akan pakai tudung. ^__^ *Before this, bukan ta penah pakai tudung, penah. Tapi sebab memenuhi permintaan orang, terikut² n bukan dengan rela hati. So, tak kekal la.

Bila tengok perubahan pada Sekar dan Kak Hajjar, hati cam sedikit terusik. Mereka jauh berbeza, dulu dan sekarang. Nampak cantik dengan memakai tudung. Masa pegi sabah baru ni pon, Coklat kata teringin nak beli skarf, i mean tudung yang mcm style sekarang ni. Mane tau, kami berdua tiba² mendapat hidayah untuk berubah. ^__^ Amin.

So, kelmarin, Mija pakaikan aku tudung style sekarang. She looks really interested when i said that i want to tried wearing a skarf. ^__^ I knoe i knoe. Dia nak kakak dia bergaya sopan. Hohoho. Bukan tanak, cuma belum ready. Besar tanggungjawab nak membawa diri bila da pakai tudung ni.

So, here it goes. The pixie by me wearing tudung.
Is it oke?
Pelangi kata, comel. *owhhh, thanks sayang. ^__^ Rinie n Lia plak kate, aku lagi sesuai pakai tudung yang ade awning. If like this, muka aku nampak chubby sangat. Ekkk. Tapi, papepon, aku berharap jugak yang aku akan pakai tudung satu hari nanti. ^__^ Hehehe.
With
b u l a n

No comments:

Post a Comment