T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Mengira.

20 Sept 2010

Humm..pejam celik dah 10 hari dah raya. Kejap je rasanye. Masa bulan puasa hari tu, macam tak sabar nak raya even takla ade sangat MOOD raya pon. Uhuhu. Last week, masuk office awal. So consider cuti cuma amek 2 hari je. Another 3 days cancel. Lebih rela g office sbb Pelangi ade. Buat aku rasa happy je. ^__^ Heheh. *Tadi ade tanye kak Dila, balance cuti aku. Sangat happy bile dengar ade 16 hari lagi. 10 cuti biasa dan 6 cuti ganti. Pelangi pon sama. ade 16 hari lagi cuti. Ohohoh. First time sejak aku keje, cuti masih banyak. Alhamdulillah. Bole la jugak carry forward untuk next year. Mane la tau, ade rezeki, nak cuti kahwin ke. Uhuhu.

Last week jugak, 3 hari yang sangat bermakna. Spend banyak masa dengan Pelangi. Keluar naik motor g tgk basikal. Since Pelangi ade hobi baru. Cycling. Secara tak langsung, aku pon dah tau banyak jenis basikal. Cumanya, aku rasa mcm nak sangat dapatkan satu DSLR Camera. Humm. Bila la agaknye ader rezeki nak beli ye? Humm. Sabar b sabar...

On wednesday, we both g beraya rumah kak Ikin. On Friday plak, g beraya umah Kak Lin. For the first time, aku breakfast dengan Pelangi berdua je kat kedai mamak bawah office tu.. Ohoho. Sangat tak sangka. *Teruja. ^__^
Pastu pulak, mase g umah Kak Lin, we both datang naik kereta sebab Kak Lin nak bagi TV Samsung kat Pelangi sbb da rosak. Tapi Pelangi amek je n hantar repair, terus elok. Alhamdulillah, rezeki Pelangi. ^__^

Currently, ase sad.. Sebab Sony walkman MP4 aku osak. +_+" Bukan rosak pe, tp button volume prob. Ble pelankan je, kuatkan da ta bley. Humm. Lately ni, banyak betol gadget aku bermasalah. Tensi tol. Lappy blom baik lagi. Ta bley format lagi sbb Vista da corrupt. Aku plak ta jumpa CD Installer Vista yang original. Entah mane perginye. Humm. Tapi, petang tadi ade berita baik. Pelangi dapat call dari kedai yang repair Hard disk aku. Katenye da bole amek. Yeayyyy. Alhamdulillah. ^__^ Takpela if sume data dalam tu da hilang. da tak bole retrieve lagi da. Tu sume pon kenangan lama. Ta perlu nak simpan lagi. Sekarang, mulakan hidup baru dengan episod yang lebih berwarna- warni. ^__^ InsyaAllah.

So, rasanya tu je kot bebelan untuk hari ni. Huhu. Sebab, since raya tu lame plak tak update blog. Evendo lotsa thing happen, tp aku hanye mampu capture gambar je. Next blog : Aku letak je pic n sedikit ayat. Ohoho. gile malas. ;p

With
b u l a n

No comments:

Post a Comment