T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

B a h a s a

24 Februari 2011

Bila tengok bunga bahasa yang aku guna kat blog ni, mesti ramai yang akan kata aku ni MINAH BUNGA atau JIWANG KARAT. Kan kan? Tapi, aku tak kisah pon. Sebab tu suma lahir dari dalam hati aku. :) Tu memang cara aku ekspresikan perasaan aku. Sekurang² aku tak HIPOKRIT kan? Plus, aku jadikan blog aku ni, medan / medium tempat aku meluahkan apa yang terbuku dihati dan apa yang terlintas di kotak fikiran ni.

Aku ni, manusia biasa yang banyak kekurangan dan aku hanya manusia biasa yang tak mampu untuk puaskan hati semua orang. Hati sendiri pon sukar dipuaskan, apatah lagi hati orang lain dengan diri aku yang serba kekurangan ni.. Maaf kalau aku menyinggung hati dan perasaan orang lain tanpa aku sedar. Tapi, inilah aku. Apa yang tercoret dan apa yang terluah, inilah aku.

Kadang kala, aku kuat dan tabah. Kadangkala jugak, aku lemah dan perlu sentiasa dipimpin.

Notakaki : Maafkan aku jika ade yang jelik dengan kisah Bulan dan Pelangi. Itu kisah hidup aku yang terindah.

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment