T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

M y . U B A T ! ! !

27 Februari 2011

Hati rasa berbunga-bunga since nak keluar jumpa Pelangi hari ni. Sumpah!! Rindu terhadap dia membuak² . Tak mampu nak berhenti dari tersenyum. :) Message pagi dari Pelangi, buat hati ni cair. ;) *Thanks Sayang!! Walaupon dia mention dia kena keje pagi ni, takpe la. Aku memahaminya. Asalkan dapat jumpa. Da almost sebulan since Miea nikah aku tak jumpa dia. So, aku pon bersiap. Try keluar awal supaya bile Pelangi habis keje, dia tak tunggu aku lama. :) Aku decide na g office. Kak bb, Miu ngn Kak Ina ada kat office. Sementara tunggu Pelangi, we all chit chatting cam biasa. :)

Pelangi call around 1 lebih. Dia ajak sume kua lunch sama. :) Alhamdulillah, bagus jugak dia belanja Sibs. InsyAllah, murah rezeki dia nanti. :) Amin. So, we went to Khadijah's Kitchen kat PJ jugak. Restoran milik Datuk Khadijah Ibrahim. :) Before this, aku penah lunch bedua dengan Pelangi kat situ, makan dia pon not bad.

So, masa kat sane, Pelangi makan Daging Salai dengan Nasi Putih, aku plak Mee Goreng Jawa, Miu Mihun Sup, Kak Ina dengan Kak Bb, Laksa Johor. Appetizer, Cucur Ikan bilis. Add up,Gado² dengan Bubur Gandum. :)
Lepas makan, dorg balik office while aku ngn Pelangi, sambung Detim. G tgk muvee kat The Curve. Since aku tak penah tgk muvee kat sane. Kesian kan? ;p We both tgk cite DRIVE ANGRY. Cite ni biasa² je Tade la hebat sangat. Hohoho.
Apa yang penting, aku happy sangat bila Pelangi ade kat sisi. Pelangi manjakan. Ase terharu dan sedih sebenarnya. Sebab kejap je dapat spend time same. Tapi terharu sebab dia manjakan aku, layan aku dengan baik. *Thanks sayang!! I u soooo much!!!

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment