T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

F r u s t r a t e d

26 Mac 2011

It's Saturday everyone.. ALREADY save this date 1 month before. Since dekat PD, mata kiri asek tekebil² je.. I've been wondering, benda apa yang nak jadi ni? Is it something BAD? Btw, aku belum pulang kerumah. Stay umah kak ina kat Bukit Rimau Shah Alam sbb fikir na pegi Wedding Miea kat Bukt Jalil Golf Resort dengan Pelangi. Since i did inform him a month before. But malam tadi, while having dinner together, Pelangi dapat text yg dia kena keje on Saturday. Aku agak frust bile dengar. Takut he cant make it (pegi wedd).

So, aku da bersiap packing and ajak Kak Ina singgah AEON Bukit Tinggi untuk cari kasut dengan beg. Since aku tade beg yg sesuai nak pegi wedding and kasut pon,tade yg match. So, i did bought 2 item tu. At last. Jam da tunjuk pukul 1 lebih dan Ann pon dah call. Before that, i did texting Miea,inform yg i might be late. Hati da rasa resah. Kalau bole, tanak miss hari bahagia BFF since aku penah terlepas hari bahagia Airin before.. Bukan sengaja. Sumpah tak sengaja. :(

Agaknya, mmg ni takdir aku untuk hari ni. Pelangi couldn't make it. So do i. Pelangi abes keje pukul 5. And Miea ade call tak lama lepas Pelangi called. Ada bunyi frust kat situ. Sorry dear. We didn't mean to do like that. Siyes. Aku da siap iron baju and waiting. Tapi, dalam masa yang sama, aku faham jugak yang Pelangi busy. He did try his best to finish up his work. Tapi, aku tetap rasa guilty dengan Miea and BFF yang lain. Maafkan aku yeh BFF. :( Sedih tak dapat gather same² .

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment