T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

W a r d e d.

15 Mac 2011

Na'a ahh.. Bukan aku yang warded. Tp Ina. Suddenly plak tu. Dah la pagi tadi ade aktiviti Aerobic kat HQ. Balik office, dia da start saket perut and cirit birit. Muntah² jugak asenye. Plus, badan dia da makin lemah dan kebas.





So, we all decided untuk bawak dia balik, send kereta utk Daus (since Ina pakai Manual) Hohoho. ;p

Tapi, ta sempat na bawak balik Cyber pon, Kak Baby soh hantar Ina kat Pantai. ER terus. Hohoho. Condition Ina da agak tak menentu. Sian dia. Aku rase almost 4 jam Ina dalam ER baru dapat masuk bilik. Secara jujur, 1 jam setengah. Perghh. And malam tu, aku ta sempat nak balik umah, aku decide tido je umah kak Ina. Senang cite. Baju aku pon same size. :)

Daus kate, Ina degil. Tak ske minum plain water. Huhuhu. Aku pon same kot. ;p Tak elok sebenarnye. Kena salu minom air kosong.Baru la buah pinggang dapat berfungsi dengan baik dan sistem perkumuhan tak terjejas. Rasanya, Ina kena tahan sebab wat blood test ngn urine. Pastu dia CB maybe sebab dia penah Gastrik. So, usus ta kuat sangat and ta tahan pedas.

Papepon, Get well Soon babe.. :)

With Lotsa
b u l a n


No comments:

Post a Comment