T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

A l h a m d u l i l l a h .

9 Februari 2011

Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah.. Kerana KAU berikan aku ketabahan hati, kesabaran dan membuatkan hati ini gembira semula. Aku juga bersyukur kerana KAU membuka pintu rezeki buatku, Ya Allah. ♥ - Sesungguhnya,KAU Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. :)

Hari ni, bulan tak sangka bulan dapat order dari kawan masa sekolah dulu untuk tempahan pencil case. Bukan satu, tapi sepuluh. Ya Allah. Sekelip mata kau berikan aku peluang untuk berusaha mencari rezeki sampingan. Bulan sangat happy dan menunggu Pelangi pulang untuk bulan same² share berita ni. :)

Sejak beberapa hari ni, bulan lebih tenang dan gembira. Bulan tak berhenti berdoa untuk kebahagian bulan dan Pelangi serta mendoakan juga kebahagian rakan² sekeliling bulan yang sentiasa mendoakan kebahagian bulan. Terima kasih. (Tikiu to Kak bb dan Miu kerana selalu ingatkan bulan untuk berdoa agar diberi kebahagiaan untuk bulan dan pelangi; juga jangan putus asa serta jangan putus harap.) :) Bulan berdoa agar zahir dan batin (jasad dan roh) Pelangi bulan sentiasa selamat, tenang dan dekat dengan bulan. :)

Amin.

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment