T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

R a s a . B a h a g i a

19 Februari 2011

Emo Comments For Hi5

Alhamdulillah.

Ingin aku panjatkan kesyukuran diatas kebahagian untuk hari ini. :) Terima kasih Ya Allah.. Kenapa entry hari ni pasal bahagia? Sebabnya, hari ni luarbiasa dari hari² sebelumnya. Aku pernah mention yang aku terasa akan kejauhan pada entry yang lepas (can't remember which entry yang aku tules). Selalunya, dalam sehari, handphone ni akan bunyi sekali atau 2 kali je. Since aku memahami yang dia sangat busy. Tapi, hari ni, almost 4 times. Yeayyy. Cukup lengkap.Pagi petang siang dan malam. :) Alhamdulillah. Rasa sangat terisi. *Thank u sayang! u...

By the way, tadi Pelangi da tertido awal since tadi dia keje. Sian dia kepenatan. It's oke. Aku memahaminya. Dia bekerja keras utk gain extra income. :) *You're so great dear. Keep it up k. :)

So, thats all. Hati tengah berbunga² sampai rasa ta bole nak tido evendo mengantuk. Huhuhuh. Tp, better aku tido sekarang kot. Since Lia da nak tido. FYI, aku tak bole tido jugak if aku last person yang masih berjaga. If that situation happen, aku akan pastikan ada yang terjaga. Then baru la dapat tido dengan aman.Hohoho, Gile jahat. ;p Tapi, tade la aku salu buat mcm tu. Kadang² aku layan muvee sampai tertido. Lalala~ ;)

I think, that's all for tonight. Continue tomorrow.

Gudnite. :)

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment