T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

O h . b u l a n !

10 Februari 2011

Hari ni, agak banyak keje kat office. Humm. Termasuk la keje² rezeki tambahan. Hohoho. Pape pon,
aku oke je. :) Hari ni jugak, aku meRINDUi Pelangi dengan sangat banyak!!! Atau dalam erti kata lain, TERAMAT SANGAT!!!! Tapi,aku gagahkan jugak untuk siapkan keje, lebih banyak berdoa untuk dia (i mean, safety dia) dan cuba bertahan untuk tidak mengganggu dia waktu kerja.

Pulang kerumah, hantaran kazen da sedia menanti untuk disambung. Ohhh... sikit lagi, sikit lagi.... Berusaha!!!!

By the way, tadi borak dengan Pelangi. He did called me bile dia da sampai umah. Happy sangat!!! Sumpah demi Allah. :) Hati aku, ta payah cakap la. Berbunga² kalau dapat dengar suara dia. :) *blushhh.... ;p

Pastu dia call lagi. Tapi, aku tgh buat hantaran. Dia kate nak call balik. Tapi sampai saat ni, takde pulak. Bila aku call, tak pick up. Message tak reply. Kesimpulannya, aku rasa dia da tido. Tapi aku pulak yang tak bole tido sekarang ni selagi tak dengar suara dia. Humm. Bulan bulan... Apsal teruk sangat ni!!!

Sebenarnya, berharap jugak called dr dia. Mana tau, tiba² dia terjaga and notice aku call n text dia. :) Ouh, dalam tgh menunggu dia jugak, aku sempat edit pic yang aku amek kelmarin. :) Lalala~




With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment