T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Ada apa di Tg Malim?

30 December 2010

Celik mata je pagi ni da mengadap lappy. Teringat pesanan Pelangi malam tadi. "Esok pagi² , awak tgkkan jam tu ae." - Baek sayang!!! :)

So, deal n deal.. Perak, here we comes.. ;p Ohohoho. Tak sangka pagi ni na g Tanjung Malim, Perak. :) Well, tujuan asal na pegi sane sbb ade deal between Pelangi n someone utk amek jam. Akhirnya tercapai gak hasrat Pelangi nak amek jam GA 100 BUMBLEBEE. Yeahhh. Bumblebee. :) My fav transformer. :D Lalala~

Since sebelum gerak g Tg Malim, i did google pasal Tg Malim. Saje nak tau ape yang menarik kat sane. Since i've been wondering,"Tg Malim ni cane ae?" Everytime aku naek KTM. Akhirnye, hari ni terjawab sudah. Ohoho. :) 1 of best thing about Tg Malim yang aku find out and Pelangi did the same thing to is PAU TANJUNG MALIM. Hohoho. Tapi, nak mencari kedai pau ni, perghhh. Susah kot. Hoho. Akhirnya, kami jumpa juga. Doesn't know y, instinct aku untuk hari ni sangat kuat. But sadly, aku tak trust langsung instinct tu. Humm. For example, pagi tu aku tergerak nak pakai baju yang same dengan Pelangi, da siap kuarkan and tinggal na pakai, but aku pilih baju lain. :( Then, i saw the person yg we both na jumpa. But aku deny jugak dengan instinct tu sedangkan that is the person yang kitorang na jumpa.. Uhuhuh. Again, instinct aku kuat kate tempat Pau tu kat seberang sane. Tapi, x ikut pon that way. Hummm.


So, here we goes. Pau terbaik kat Tanjung Malim kat YIK MUN RESTAURANT. :)














Hohh. Entry kali ni macam agak panjang. So aku make it short je la. After Tg Malim, aku bitau Pelangi yang kain da habis. So i need his help to bring me to OU or The Curve. Na cari kain. :) Unexpected, Pelangi terus g bawak g The Curve. At the curve we did :

1. G SONY CENTRE. Amek MP4 aku yang da osak. Sedih gile. :( Tapi, jumpa Faizal Tahir. Nice! ;p

2. Jalan² window shopping. Aku agak sk etgk beg kat GUESS. Pelangi plak da aim kasut ENERGIE. ;)

3. G DAISO. Beli barang. Kain abes. :( Tapi beli cointainer.

4. Lepak minum sbb kehausan. Lepak kat DOME. Tapi aku still haus. Apsal ntah. :(

5. Beli Big Apple 2 je. Hoho. ;p

So far, tu je yang aku buat kat The Curve. Tod na ajak Dira lepak same. But called² ta dapat. Sume number ta dapat. Humm. Apepon, sangat happy dapat spend time same ngn Pelangi. *Thank u so much sayang. :) Sekurang² ia akan jadi penutup 2010 yang indah untuk dikenang. :) Since esok kita x jumpa kan. Sedih.
With lotsa
b u l a n

2 comments:

  1. huhuhu...
    tu la..
    suddenly adek..
    lupe plak adek kat UPSI.
    :)
    kalau x, bley lunch same.

    ReplyDelete