T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Perasaan ini.

11 November 2010

Currently 1.48 am. Aku masih kat sini. Menghadap lappy dan still belum tido. Pelangi da nyenyak tido cuz i've been watching him thru our SKYPE. However, aku baru offkan skype tadi. Hope dia bole tido dengan nyenyak. To be honest, aku sangat rindu dia kot. Seriously. Biarla dia nak kate aku poyo ke, ape ke. *I know sayang, u will read this. :) Sekarang ni jugak, lagu HANYUT by Faizal Tahir always bermain di telinga dan otak aku. Just love the words. Bait² kata pada lirik tu agak bertepatan dengan apa yang aku rasa. :) Kenyataannya, itu yang aku rasa.

Buat masa ni, aku takde topik nak dikongsikan bersama. Sebabnya, pada waktu dan ketika dinihari ni, otak ni berehat dan hati banyak memainkan peranan menyelubungi akal fikiran. Mengambil alih otak untuk meluahkan perasaan. Tak kira la apa juga jenis emosi yang bakal di luah. Tak terhad untuk perasaan CINTA sahaja.

POYO. That's my name. Called by Pelangi. Kenapa dia kate aku poyo ae? For certain reason, aku faham. Memang kadang² aku agak poyo. Kesimpulannya, aku tau dia tak ske aku berkeadaan mcm tu. Maybe dia tak biasa kot. So, thats why aku dipanggil poyo. But,nevermind. I'm fine with it. :)

Humm, rasa macam ade pesanan untuk HATI.

"Hati... tolong la aku. Aku perlu kuat dan berani.
Aku perlu tabah dan cekal. Kalau sekiranya hati ni
tercalit kekotoran pada perasaan, tolong la bersihkan ye.
Cuci and sental sampai besih and kilat. Uhuhuh.
Kalau terpalit rasa benci, tolong padamkan dan hindarkan.
Hati, aku tau aku tak sempurna.
Jadi, tolong la beri kerjasama. Kalau aku sedang berfikir
dan tidak stabil, kau jangan masuk campur tau!
Biar akal je uruskan. Kau hanya diperlukan pada waktu ketika
aku bertindak sebagai manusia yang berperikemanusiaan... :)
Aku tak benci kau. Tapi, agak sukar buat pertimbangan
dengan baik bila melibatkan soal kau Hati...
Apepon, berlaku baik la pada aku ye..
Terima kasih.. :) "

So, sekarang dah bole tido dengan nyenyak sebab tadi dah nampak Pelangi... Perasaan ni sangat tebal dan mendalam untuk dia. Ohhhh. Bahaya aku ni. :) Sebenarnya, aku hanya mohon, laluan aku dan dia dipermudahkan. Amin.
Oke la. Mau tido suda. Esok to be continue. 2 hari yang sedih tanpa Pelangi. :( Sedih.

Notakaki : Dear CINTA, i mish yu so much!! *entah ape aku merepek pagi² ni. Dah pukul 2 pagi baru nak tido. Haihh.... ;p

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment