T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Dah 3 hari.

3 December 2010

Dah masuk 3 hari da Pelangi kat Klang. Aku da tak banjir sangat. Nasib baik ade kawan ² yang banyak bagi support and sedarkan aku yang da hampir nak ting tong ni. Kataq and Joji for example, lagi kesian. Dorg jauh. Laut pemisah. Nak pulang pon fikir dulu tambang balik. Qatar, Arab dengan Malaysia. Tak abes jauh lagi. Jojie miti lagi sedih. Lagipon, sekarang kan ade 3G, and ade internet. Skype lagi. Masih ade medan penghubung yang baik. Lagipon, dia jauh kat Klang je. Every weekendif ade rezeki bole jumpa kan. Aku rasa, benda yang buat aku takut jugak, maybe sbb takut dia tade mase langsung untuk aku. :( That was what i've been thinking. Tapi, aku tau. Pelangi akan cuba yang terbaik untuk relationship ni as long as aku trust dia and bagi moral support everytime he need it.

Takpe la, ape yang pasti aku akan terus cuba untuk buat macam biasa. Aku tak bole tipu diri sendiri dengam ketiadaan Pelangi kat opis adalah kerana dia berkursus atau sambung belajar. I knoe he longer be there. Dia dah transfer. So, terima la hakikat tu. Maybe pertukaran tu akan membuahkan hasil yang baik untuk kami berdua. Cume jangan terus berhenti berdoa dan berharap agar dia berjaya kat sane. Amin..

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment