T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Angin sejuk.

27 Disember 2010

It almost penutup tahun 2010. Rasanya dah lame tak update blog. Lama gile. Since busy ngn banyak benda. Gaji sudah, bonus sudah, test tak lepas. Tapi xpe,bole cuba lagi nanti. :) Positif Positif.

Having date with Pelangi Sayang. A few times. *Thanks sayang. Bulan appreciate sangat. Bulan hope,rasa sayang tu takkan pernah hilang. U know what i mean kan? :)

Lately ni jugak, aku ade hobi baru. Crafting. Uhuhu. Menjahit menjahit dan menjahit. Semuanya lepas aku tgk blog Cik Kerm dan Cik Fafafo.. :) Papepon. i didn't mean to stole the idea. Cuma jadikan sumber inspirasi untuk cari lagi idea² baru. Perkara terbaik ; aku dah buat casing hardisk ngn batch comel hasil idea dr otak aku sendiri. Yeayyyy... :) Harap² hobi ni bole berpanjangan since adik² aku (Mija, Lia dengan Gemok) pon da berjangkit same. Tapi, habis kain² aku. Hummm. Sedih.

By the way, baru² ni, g jalan² dengan Pelangi. Spend time together. Aku consider tu cam promise dia. And dia fullfill. *Thanks again sayang. :) So, here a our pixie.. ;) *since malas nak tulis panjang² wat masa ni. Hohohoho.

By the way, aku agak ske pic ni. N this pic is currently jadi wallpaper lappy aku. Ohohoho. :p

*Next post : Maybe pasal hobi baru. Ahahahha.

With lotsa

b u l a n

No comments:

Post a Comment