T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Ouh kelas.

8 Disember 2010


Hari ni aku cuti. Since ada last kelas untuk kelas memandu. Another 1 hour. :) Nervous. Serious nervous. Makin dekat nak hari test JPJ, makin aku resah. Tapi aku tau, aku kena kuat. Kena berani. Kalau makcik² and nenek² pon bole buat, kenapa tak aku? Kenapa? Adakah sebab rezeki? Luck? Atau aku yang tak cukup kuat? Tak boleh macam tu kan? Aku kena kuat and kena berani!!! Berani amek risiko untuk mencuba. Lagipon dah training kan? Walaupon, kelas memandu hari ni, awalnya aku lepas semua, dan yang paling mencabar bagi aku, Side Parking, tp aku lepas. Dapat buat dengan baik. Aku harap, berterusan sampai la kehari test. :) After that, on the road. Aku ade buat silap. Gear tak masuk. :( Humm. Takpe, masih boleh mencuba. Yang penting, kena berani.. Lastly, masuk litar balik, naik bukit, kereta buat hal. Terloncat² kat bukit tu. Aku tau silap aku. Takpe la. I'VE LEARN FROM IT. :) Pengalaman memantangkan. Yang penting, kena belajar dari kesilapan. Take note supaya tak buat benda yang sama. Harap² aku mampu buat dengan baik. :) So, task yang perlu aku buat :

1) Book test JPJ on 20th December 2010. (Monday) -so kena apply cuti.
2) Pegi post office and renew L tu. uhuhuhu. ;p
3) Buat last payment kat Driving School.

So, i'll do it on Friday since esok ade kursus sehari kat Worksyop, Logistik. :) Papepon, wish me luck.

With Lotsa
b u l a n

1 comment: