T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

H o t !!!

3 April 2011

Kenapa Hot ae? Panas kot sekarang ni. No wonder la ari tu Earth Hour. Tapi, still ade yang tak follow. Plus, masa Earth Hour tu nak mula, around 815 pm, aku ngn Pelangi dalam keta nak masuk parking kat Ikano kot. Agak²la kan, dorang na off light ke? Mau kerugian dorg. Biasa la. LPC. Sedangkan bile black out beberapa minit pon dorg da bole rugi beribu-ribu ringgit, inikan pulak nak dekat sejam. Lagipon, people akan take advantage. Mesti akan ada yang tangan panjang masa tu kan? Biasa la. Manusia. Tak semua ade integriti. By the way, sumpah sangat panas. Aku ase, baju yg aku pakai ni pon supposely da mampu buat aku sejuk. Tapi..... TAK! -__-" Tensi betol aku ngn keadaan ni. Sweating even da on Aircond. Hummmphhh.

Aku cadangkan, selain kurangkan eletrik, apa kate tambah balik pokok² yang ada. Tanam la sorang satu.. :) Tanam sayur² bagi banyak daun² yang sejuk mata memandang. Huhuhuhu.. :) Well, ada satu lagi yang HOT! ;) Pelangi call and tanye pasal newspaper Mingguan Malaysia. Seperti biasa, hari Ahad mmg abah akan beli banyak paper. So, aku pon bukak la tgk macam yang Pelangi kate. And suprisingly, muka Pelangi masuk paper.. Huhuh,even kecik, still nampak jelas kot. :D Best best...



With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment