T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

P e n a t Y a n g T i a d a R a s a

1 April 2011

Datang office lambat. Abah EL sebab Highway kat Exit Rawang ada lori terbalik. Jalan jem teruk. Sangat!! Tapi aku tanak cuti. Sayang ouhh cuti tu.. Simpan untuk cuti raya ke, jalan² ke, raya ke, KAHWIN ke... ;p Huhuhu *MIANG!! ;p So, aku berusaha gak pegi keje dengan menaiki KTM. Hohoho. Masuk office kul 930 pagi. Opis tu da macam aku punye la pulak kan? Lagipon bos² suma tade. Mostly pegi AGM. While kak Bb, travelling day dari Perda.

Kat opis jugak, most of the time aku spend utk buat kat kawin kak Pua. Tolong edit bagi comel². Huhuh. Hope she'll like it. :)

Masa pulang, train : CRAMP!! Nak pengsan aku ase. -__-" Pastu plak, tanak membazir amek taxi, aku naik bas. Tapi, bus stand da bukan kat tempat yang sama. Dah pindah jauh ke atas. T__T penatnye kaki... Humm. Tapi, berTAHAN!! Sampai Country Homes, jalan kaki lagi around 15 mins. Yang buat aku jadi tega mcm tu sebab kepala aku tgh banyak berfikir. Jadi, kepenatan tu aku tolak tepi. Lebih mementingkan perihal komunikasi antara hati dan otak. Humm..


Notakaki : Hakikatnya, hari ni aku rasa sangat sejuk. Otak seakan cramp tapi paksa utk berfikir. Hati tak abes² nak rasa sedih. Cuba memanipulasi otak ni. Timbul sedikit kesedihan sejenak. Lama aku duduk sendiri kat Stor Belakang untuk panaskan badan.

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment