T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

L a g i . 1 . H a r i

11 April 2011

Lagi satu hari akan berubah angka dalam hidup ni. Adakah perkara yang baik atau perkara yang buruk akan berlaku? Tapi,sesungguhnya, harapan aku agar dipanjangkan usia dan masih dapat mengecapi NIKMAT dunia selain berubah menjadi seseorang yang lebih baik. :)

By the way, hari ni dapat bos baru. Muda setahun dari aku. Apa yang pasti, aku teringat satu gambar untuk ujian psikologi. Segiempat tempat dengan berlatarkan warna putih dan setitik warna hitam ditgh². Kenapa aku mengulas tentang ujian tu? Sebabnya, ia menguji minda kita. Apa yang mula² sekali kita nampak? Alhamdulillah, aku nampak latar putih tu dulu. :) Maksudnya : Kalau kita nampak latar putih dulu, bererti,pandangan pertama kita terhadapa org yang baru dikenali adalah POSITIF. Berbanding titik hitam, adalah sebaliknya.

Kenapa juga aku teringat ujian ni? Sebabnya, masa awal&Sup2; Kak Bb masuk dulu, aku dah diserap dengan pelabagai cerita negatif tentang Kak Bb, end up, pandangan pertama tu, adalah tidak benar. Kak Bb ibarat mentor aku selama aku berada di Admin. Memang betul kata Kak Bb,"Jangan bezakan cara kerja dengan Kak Bb ngn Azmah". Yes, i'm agree with that. Sebab setiap seorang ada cara masing⊃ untuk groom anak buah. Sebelum Kak Bb,Kak Wati adalah mentor pertama aku. :) Cara Kak Wati groom aku juga berbeza. Tapi, setiap dari mereka,memberi impak positif dalam cara kerja aku sekarang. :) Aku seharusnya bersyukur, sebab Kak Bb masih ada kat sini dan aku harus bersabar menanti tibanya bulan Julai. InsyaAllah jika diizinkan Allah SWT, aku akan lakukan kerja baru, dan masih kekal sebagai anak buah Kak Bb. :D

Walaubagaimanapun,masih terlalu awal untuk menilai Azmah. Lagipon,aku bukanlah manusia yang sempurna untuk menilai orang lain. Walaupon, dia setahun muda, mungkin mampu untuk mengawal situasi dalam suasana kerja yang baru.. Who knoes kan? Takpe lah. Harapnya, kami semua dapat belajar antara satu sama lain. Dapat berkongsi idea dan menjadikan Admin satu unit yang baik dan kuat. InsyaAllah, Amin~. :) Owh,lagi beberapa jam,umur ni akan menginjak naik. Besar harapan yang ada kat hati ni. Adakah akan dimakbulkan oleh Allah SWT? Harapan aku, sentiasa ada bersama doaku. :)

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment