T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

K e r j a K e r a s

2 April 2011

Agak busy hari ni. Siapkan felt craft yang Officemate tempah. :) Hari ni jugak banyak kali Pelangi call. Hati rasa :
SANGAT HAPPY!! ♥ ♥ ♥ Kalau la perasaan tu mampu diubah kepada kuntuman bunga, aku ase, penuh da bilik ni dengan bunga. Mau lemas. Hahahah.. ;p Sambil menjahit dan berhenti rehat untuk berBLOGging, satu lagu yang aku pasang asek ulang² je..Sebab seharian teringat Pelangi.. Humm. Lagu ni, kalau org len denga bole muntah kot. Hahahha. Tapi, aku peduli apa. L
appy aku. Tinge aku dan aku tgh sorang² dalam bilik. Kiranya aku tak cederakan tinge sape² kan? :)

Teringat saat kau masih ada di sini, Temaniku sepanjang hari...
Bila kau pergi jauh ingatlah aku, Bila ku di sampingmu peluk tubuhku..
Bila kau rindu aku panggil namaku, Ku datang menemuimu..
Peluk erat jasadku jangan lepaskan, Tetaplah kau di sini arungi malam...
Karena hanya dirimu belahan jiwa... Pelengkapku di dunia....


With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment