T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Bulan dan Pelangi.

Hari ni sangat indah. Tak macam semalam. What past is past. Just forget about it. So kena mulakan hari dengan happy. I would not be sad. :) Cheer up cheer up!! :D

So,apa yg aku buat? Pagi² aku da bagi nota PINK kat Pelangi. Ajak breakfast same² . Rasa macam lama sangat tak makan sama. Huhu. :) Firstly, respond dari Pelangi agak baik. Alhamdulillah. Then, thanks to Kakak² cuz sangat memahami adik² dorang ni. *Tikiu so much for helping me. :)

Then, we both pegi breakfast kat Seksyen 14. Pelangi nak makan Lontong. So do i. :) *Sebenarnya, secara jujur, hati ni sangat² happy. I think it shows. *Muka blushing, asek senyum. Huhuhu. Humm. Then, selesai makan, pulang untuk bekerja. :) By the way, hati ni rasa happy jugak sbb Pelangi dan kembali senyum. :)) Tak kesa la if im sad skalipon, i want him to be happy. Senyum macam selalu. Kadang² rasa susa hati bile tgk Pelangi masam n stress. Apatah lagi kalau tgh serabut.

Hari ni jugak, rasanya nak dekat 4 nota PINK aku bg kat Pelangi. Humm, terdrastik plak rasa. Adoii. *Mesti Pelangi rimas. :( *Sorry Pelangi. Tak sengaja. Terover excited plak. Humm.

Nota PINK ketiga, aku bg time nak keluar dengan kakak² g makan kat Kelana Jaya.Hope Pelangi tak marah. Takot sebenarnya tulis mcm tu. Huhuhu. And nota PINK keempat aku bg lepas balik dari makan. I bought for him ikan bakar. Sadly, dengar macam Pelangi tak ske. *Sedih. Humm, takpe la. Aku kena faham. Pelangi sukar dijangka. :) Then masuk meeting sama² . Habis je meeting aku ajak Pelangi makan. I've told him that, i will teman dia makan. *Of coz i will. ;) Tapi, Pelangi cakap na wat keje dulu. So, we both buat keje sampai kul 645 ptg. Then berhenti sbb na teman Pelangi makan. Lagipon, Pelangi nak pulang awal. Kul 7 sbb ada hal.
,
Then, aku pulang agak lewat. Keluar makan dengan Kak Ina kat Uncle Chilis @ Amcorp. Makan n chit chatting sampai kul 920 baru aku naik LRT. Hohoh. Sampai rumah, terus jd buruh kasar. Bukak katil yg dah kopak tu. Huh! ;(
Sadly, jari kaki terhimpap kayu. Sakit sgt. Till now bedenyut² lagi. Sob Sob. Tapi takpe la. Dah nak kena. Aku ni careless. Humm. :(

Mood : Sedang mencari Pelangi. :( Currently dah pukul 12.05 malam.

3 comments: