T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Choosing Mr Right.

Perlu ke nak buat pilihan ae? As for me, PERLU. Atas sbb ape pilihan tu dibuat? Sebenarnya, kita takkan tahu siapa pon jodoh kite.. Apa yang pasti, kekusutan akan terlerai bila terjadinya IJAB & QABUL. *Satu perkara yang sangat aku nantikan. Humm. :) Harap² ianya dipermudahkan. Amin..

Sebagai seorang yang telah menginjak umur ke satu level yang baru, kemahuan jadi semakin berlainan. Dah tak sama macam dulu. If dulu, bole tolerate dengan keadaan yang tak pasti, sekarang tak lagi. Aku rasa aku tak demand dalam memilih pasangan hidup. Mak kata, biarlah bakal suami tu seorang yang sayangkan kita, boleh bimbing kita, hormat orang tua dan ada la sikit² pesanan lagi. Aku agree dengan kata² mak tu. Tapi, apa yang kita nampak sekarang, tak menjamin kehidupan selepas kahwin. Tak kira dengan siapa pon kita bercinta. Sebenarnya, secara amnya, kaum perempuan mahukan lelaki yang nampak kesungguhan dalam satu² hubungan tu. Bukan bermaksud menabur janji, TAK. As long as, u know what will u do in your relationship, woman will know that u r seriously want to be with. Benda yang mudah jangan dirumitkan. InsyaAllah, jalan tu akan dipermudahkan.

Kenapa perlu mencari Mr Right? Tak perlu pon. Sbb takde manusia yang perfect kat muka bumi ni. *Dalam zaman ni la. Huhu.. Well, apa yang penting, hati dan perasaan kan? Perasaan yang terbit tu, we can see thru the eyes. Blinking n shining. Huhuhu. Kadang² , ada rupa paras or handsome je tak menjamin if selalu menyakitkan hati seorang perempuan.. Kecantikan tu kita dapat nilai sendiri bila kita dah kenal hati budi kan? :) Cantik atau kacak tu terlalu subjektif. Susah nak inteprate dalam bahasa yang tepat.

No comments:

Post a Comment