T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Happy back.

After seharian 'Hujan'..balik umah pon 'Hujan' makin lebat, hati jadi makin sayu.. Tapi, bile jam bergerak ke pukul 11.56 hati jadi oke. Pelangi text. Then, aku call balik. Tak pick up. Maybe penat kot. After that, dalam pukul 1.15 pagi, Pelangi call. My heart blooming again. :) Mana taknya, seharian tak bercakap. Terasa pelangi macam lain sangat. Dingin. But i'm always trying to be positive. Maybe dia busy,maybe dia penat,maybe he had something to do and taknak org disturb. :) Tapi,bile da chit chatting mlm tadi, aku da oke. And i knoe, dia pon oke jgk. Hopefully. :)

So, early in the morning, Pelangi call. Im so happy. Which is something yg lama da Pelangi tak buat. Greet in the Morning. :) Bila dia call, aku asa happy. Rasa cam indah sgt pagi tadi. Hikhik. By the way,hari ni Moke buat resepsi kat Dewan Komuniti, Taman Melati. Berdebar² sangat hati ni. Bukan sebab nak berjumpa ex bf, which is the groom, tp sbb nak jumpa kawan² lama. Antara benda yg buat aku agak nervous dalam life ni. Huhuhu. *Lama kot tak attend kawan² nya majlis. *Sorry sgt.. Humm. :( My fault.

Jam dah almost pukul 2 ptg. Miea baru sampai. Jantung makin laju. Humm. Then, first thing yg aku buat dengan Miea, Miea soh aku bercakap dengan Fik. Erkk. Lama kot aku tak bercakap dengan Fik. Agak kekok. Humm. Then, sampai sana, Anep ngn Fadil da ada. Nua baru je sampai. So bermula la episod hitam aku. Dorang bahan. Siot betol.

Fadil : KB, apsal ko da gemok? *Agak siot soalan ko fadil. Ciss.
Fik : KB amek nasi sikit pasal ko tgk la perot dia.. *Cis cis dan cis.
Anep : *Gelak je....
Moke : Apsal badan dah berpam²? *Padahal dia pon same je. Humm.

Mula² cam agak kekok ngn dorang semua, tapi lama² aku oke la jugak. Humm. Ta dapat snap pic dengan Moke and his wife. Yang ada pon pakai photographer dia je. Kat hp aku tade. Humm.. But one thing for sure, happy jumpa dorang sume. And sangat tak sabar rasanya nak kahwin jugak. Bestnye kahwin.... :)

No comments:

Post a Comment