T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Hari Yang Agak Fleksi.

29 Mac 2010


Rasa agak malas nak bangun g keje ari ni. Tapi, bila alarm hp bunyi je pukul 5, aku cepat² bangun dan bersiap. Humm. Teruja ke? ;p Yupp. Agak la. Teruja na jumpa Pelangi. :)

So, hari ni pegi keje naik KTM. Lagipon malam tadi Pelangi da pesan suruh aku cuba naik KTM pagi ni. So bole set timing. Pagi² ni jugak KTM buat hal. So kena transfer train. Aku tatau kenapa, aku agak relax dan boleh gelak² .. Terasa sengal kejap. Hahah.

Then pagi ni memang macam² hal jadi. Sampai KL Sentral je, LRT delay. Semua mesin tiket rosak. Pergh. Agak dasyat hari ni. Tapi aku masih relax. Macam tade benda berlaku je. Ye la, na nanges pon buat ape. Setakat dtg lambat je kot. Huhu. ;p

Sampai office, sume oke. Bole join Morning Talk cam biasa. :)

Tengahari, around 2, Lunch dengan Pelangi kat Khadijah's Kitchen. Dah lama teringin nak makan kat situ, Akhirnya, Pelangi bawak. Yeayyy.. :) Pelangi makan Nasi Goreng Kampung dan minum air Halia Limau Madu. Agak sedap la. Aku plak, Laksa Johor dan Apple Calamansi. Sedap. :D *Papepon, tikiu Pelangi, Sebab spend time untuk lunch dengan Bulan hari ni.. :)

No comments:

Post a Comment