T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Do n Don'ts..

18 Ogos 2010

Sekarang jam da menunjukkan pukul 1245 tgh malam. I'm still here. Jari masih pada keyboard. By the way, baru je sudah berborak dengan Pelangi. Tadi (17 Ogos 2010), buka puasa kat office berdua dengan Pelangi. Then, pulang awal tp KTM buat hal smpi aku lambat smpi umah. Around 11 pm. Penat rasa. Tapi, Pelangi keep on tracking me. :) *Thanks dear.

Well, around 1140, aku borak dengan Pelangi. We did discuss bout our wishlist, our future and things that we should n shouldnt do. Humm. Kadang² , untuk dapatkan sesuatu, kita kena korbankan sesuatu. Hidup ni jugak perlu banyak perubahan yang baik. One more thing, Pelangi soh aku menyimpan. BERJIMAT sket kalau nak capai wishlist ynghigh expenses!! Kata² Pelangi tu betol. Aku ni boros. Ske nak beli barang yang branded. Tapi, sebenarnya, bukan selalu pon. The truth is , i like to spend my money for shopping n eating, tp tak semestinya beli barang branded je. :)

Malam ni jugak, topik perbualan agak serious....Tapi sekurang² aku dapat tau ape yg Pelangi nak dan dia pon sama. :) Kadang² jugak aku terfikir, dapat tak aku capai ape yang aku hajatkan? Pelangi kata, if ada jodoh, tak kemana. Yes, tu betol. Tapi aku dah penat untuk terus mencari cinta. Apa yang mampu aku katakan, aku sangat sayang relationship ni. Its not because i'm getting older n felt so hard to find my love partner. NO! In the Name of God, I do really him..

Dalam bulan Ramadhan yang Mulia ni, aku tak putus² mengambil kesempatan untuk berdoa, agar aku dan dia cepat diHALALkan untuk bersama. Sounds mcm baik gile kan? But, deep inside, that is what I felt. Seriously. Dan aku jugak berdoa agar segala urusan dipermudahkan, agar hati kami tetap dan sentiasa dekat. Amin...

*Dear Pelangi sayang, Bulan u so much!

No comments:

Post a Comment