T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Ramadhan tahun ni...

Tahun 2010 ni, rasanya banyak yang aku lalui. Suka duka, pahit manis sebagai seorang manusia yang ada hati dan perasaan. Alhamdulillah, aku mampu lalui semua tu. Walau berat mana sekalipun, aku cuba tabahkan hati dan jadi kuat untuk membuat keputusan. Soal pilihan, soal melepaskan, antara perkara awal yang tercatit dalam tahun 2010 ni. Begitu juga Ramadhan yang sedang dijalani sekarang. Sambut bersama orang baru dan kehidupan baru yang ada ups and down.

Perubahan? Yup. Lots...

Family : Bonding adik beradik masih kuat. Cuma sumtimes, sedikit rapuh bile ade ego masing² . Sebagai anak yg tengah, aku cuba untuk jadi neutral. Boleh memberi dan menerima.

Cinta : Aku suke keadaan sekarang. InsyaAllah, dia adalah antara kekuatan dalam hidup ni.. Bagi aku semangat untuk aku buat sesuatu. He always boost up my energy. Kehadiran dia membuatkan aku punya impian dan semangat untuk cuba merealisasikan. Apa yang penting, KEPERCAYAAN. Ape pun yang kite buat, semuanya based on trust kan? Aku harap, dia sentiasa cuba untuk faham hati aku yang seperti anak kecil who always need someone to hold the hand. Always....

Sahabat :

2 be continue~ Ngantuk sudah... Huhuuu

No comments:

Post a Comment