T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Kejap je..

31 Ogos 2010

Hari ni supposed g office untuk pemasangan hard disk. Tapi Pelangi cancelkan. Lagipun, aku tak bercadang kot nak g office jugak. Sebab penat n tanak susa kan Pelangi. Pastu ada a few things yang aku nak buat kat umah. Baju pon tak basuh lagi. Huhuhu. So, take time kat umah untuk rest and settelkan ape yang patut.

Pagi ni bangun agak awal, text Pelangi.. Tapi tak berjawab. Keep on texting and calling selang satu jam (bangun n tido balik) sampai la kul 8 aku stop text and call. Aku sambung tido. Huhuhu. Around 9 Aku bangun and asingkan baju dari bakul baju untuk basuh, tibe² Pelangi call. Katenye baru bangun then nak mengecat umah ari ni. Oke la. So setakat pagi tu je and tak text pon. Hummm. *Pelangi busy... =__="

So, aku pon teruskan buat kerja umah. Around 3 pm aku da penat. Aku rest kat bilik and masih menanti msg dari Pelangi. Sebab tanak kacau dia. Humm. Hati kuat rasa yang dia nak call.. So aku pegang HP. And yes, incoming call from him. Huhuhu. ^__^

Then petang aku g Bazaar Ramadhan kat sini. Takde la happening sangat. Tapi sbb saje, pegi jugak la. Huhuh. Then, Pelangi call lagi. Asking for type of cheese for Pizza. Uhuhu. Kejap je cakap dengan Pelangi. Sampai umah pon same, text dia, lame pastu bawu dia reply. Pendek jew. Takpela. Aku faham, dia penat. Sian dia. Humm.


So, tu je aku nak update untuk hari ni.

Hopefully, hari esok tak membebankan hati. Tak perlu terlalu gembira, biar bersederhana tapi hati senang. InsyaAllah.

With
b u l a n

No comments:

Post a Comment