T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Mata ngantuk tapi hati berbunga..

Yada yadaa.... Ohohoho...
Mata ni sebenarnya sudah mengantuk. Dah tido pon kejap tadi sementara tunggu Pelangi pulang dari amek angin malam kat Tg Harapan. Uhuhu. Rasa sangat happy sbb lepas Pelangi sembhyg terawih, he did call me.. after that, he told me yang dia nak kua amek angin malam, n we both on the phone again while he was driving.. N then, after pulang, he called me again around 140 a.m and we were chit chatting smmpai kul 240 a.m. Lame kan? i it !!!!! Weeeee...


Sekarang dah tak bole tido pula. I've been missing him. Seharian tak jumpa. Humm. Parah aku ni. Baru sehari kot. Ouhh...Hari ni pon same. Ahad kan? Still tak jumpa. Takpe la. Cuba bertahan. 3 hari je lg. Nanti bile da gaji bole la kua date berdua. Uhuhuhu. Can't wait. ^__^

By the way, this year, aku rasa happy pasal cuti aku. Now dah bulan 8, suprisingly, cuti aku ade 12 hari lagi termasuk 6 hari cuti ganti which is the total is 18 days. :) Hebat kan? Ohohoh. First time merasa cuti masih banyak dan bole carry forward 7 hari for next year. Alhamdulillah. Bagi tahun² lepas, there is a reason y cuti aku abes. Benda dah berlaku pon. Malas nak ungkit lagi even aku agak frust bile aku da banyak kali cuba pertahankan cuti aku, tp terpaksa jugak relakan untuk amek. Hummm. Pity me. Tapi this year, dah counter balik. Hoyehhhh...Bagus jugak dapat simpan cuti ni, banyak benda bole buat. Emergency ke, cuti untuk kawen ke. Hohohoho. ;)

Humm,now jam kat netbook ni da tunjuk kul 320 am. O'owww... Bile la aku mau tido ni. Humm. Nanti nak bangun sahur liat plak kang. Dah la td da pesan kat Pelangi jangan lupe bangun sahur. Nanti, tau² aku yang ta bangun sahur and terlajak tido. Ehehehe..

So, better stop now. Mau continue tido. Hope hari esok akan jadi lebih baik dari hari yang sudah. ^__^ Amin.

With lots of
B u l a n

No comments:

Post a Comment