T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Bulan menunggu.

22 November 2010


Hari ni Isnin. I'm not working today. Felt soooo lazy. Plus, not seeing him around, ase cam bosan. Humm. So, i've decided to start keje esok je. Hari ni Pelangi tat PD lagi. Petang karang baru pulang. I mish him so much. Mish him badly. Kenapa aku ase sampai camni ae? Humm. *berfikir... Tapi, apa yang pasti, tu sume pemberian Allah SWT untuk aku kan? Satu perasaan untuk aku rasa terhadap dia. :) Hummmm... Susah nak cakap bile once kita ade rasa macam ni. Felts like blooming and flying. Why him? :) *smile widely........ Because him. Sebab dia tu, dia... Tade spesific words yang kita bole describe when it comes about this.. :) dan.. Apa yang pasti, aku menyenangi perasaan tu. Berharap jugak, ianya mencapai satu ikatan rasmi. Amin... :)

Currently, masih menunggu. Humm. Hope dia selamat sampai ke rumah. By the way, malam ni nak buatkan dia cuppies seperti mana yang telah aku tulis pada entry yang sebelum ni. ;) So,wish me luck. Da siap nanti, aku update kat blog. Lalala~

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment