T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Kaki duduk diam diam ye.

14 November 2010

Again. Hari ni kaki tak berjalan keluar. Sedih actually. Humm. Tapi ta bleyh na cakap pe. Yes, i did say that i want to go out today. No matter what. Cumanye, really hope that can make it with Pelangi. Sadly and unfortunately, i knoe he been so busy and have things to do. *saya da siap. Tapi... xpe la. Saya memahaminya.

By the way, agak sedih jugak sebab starting tomorrow, im not able to see him. Since dia akan ade da whole day kat HQ. for two days. And Wednesday is Hari Raya Qurban kan? Humm. *Speechless. =__="

Bukan aku tanak duduk umah. Peoplewill said that, mcm panas je duduk umah tu. NO. Cuma aku yang nak berjalan. Duduk umah sangat bosan. Plus umah dah jauh kat sini. Ase macam nak maki je dalam hati. Tapi, sabar. Nak keluar dari sini agak prob bagi aku. Public transport? Like hell.. Ta masuk kawasan taman pon. Yang ade, BUS. Taxi? Berhenti la berharap. Kadang² disebabkan kedegilan aku n ase maruah yang agak tercabar membuatkan aku lagi rela menapak keluar untuk dapatkan public transport. Duration? 20 mins menapak. Effect? Berpeluh dengan jayanya. Make up hampir hilang, baju jadi basah, rambut dah tak terurus. :( Kesimpulannya : SEDIH.

Tapi, aku tak mampu untuk tahan diri sendiri dari duduk kat umah je for the whole day.. Sebab da penat bekerja 5 hari seminggu. Keluar rumah gelap² waktu subuh, balik pon da nak dekat pukul 11 malam. What else yg dapat aku buat ae? Happy being like that? Entertainment? I'm Restless. :(

Currently, masih berharap. Kaki ni dapat menapak keluar. Tapi..semuanya bergantung... Humm.

With lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment