T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Kaki jalan-jalan.

14 November 2010

Hi everyone. Saje nak share. Continues from entri blog sebelum ni, suddenly aku nekad jugak keluar g Midvalley sorang² . Means, sengal aku da datang. Sebab alang² da siap kan. Nak paksa Pelangi, tak bole. Aku faham keadaan dia. :) Again, aku membazir lagi. Beli kasut. Exactly like kasut kak ina. At first, aku agak rambang mata mase masuk NOSE. Gile if tak dikawal, mau aku sopin 3 pasang. Alahaii. Pastu, kat VINCCI pon nyaris jugak beli. Wedges Pink. Agak cute. Sadly da tade size. Damn. Akhirnya, aku beli sepasang je. Price : RM49.90. LARRIE. Oke la.Tak membazir sangat kan? Uhuhuh. ;p

But before that, aku sampai je aku cari Secret Recipe. Lapa gile. Dah kul 4 kot. Tak lunch lagi. Mau x nya. Humm. So, since tekak rase nak makan benda yang cheesy yet salty, aku pon order la, Prawn Macaroni and Cheese dan Green Apple Kasturi. :D Kombinasi yang baik kan? Ohoho. Tade la mual. ;)

Lepas da makan, aku masuk MPH. Gile ase tengok buku. Sume buku aku ase nak beli. Hoho. Btw, aku usha jugak buku pasal Cuppies. Nak tgk jenis cuppies and decoration yang cute² .Lalala. ^__^

Settle je semua, tibe² Pelangi called. Nak datang pick up. Nak ajak g Tropicana Mall. Dia datang dengan Apeng sebab nak jumpa Murni. Humm. At first, cam sedih. Cuz, in my mind, i thought that he were coming not because of me. Sedih ouh masa tu. Seriously. K la. Lastly, aku pon try to get mood balik. Then,we're heading to GSC. Suddenly, Pelangi kate nak tgk Movie. Aku suggestkan Megamind. Ollo... Ollo.... Hahahaha... ;p And YES, we're watching MEGAMIND 3D. Owh yea, before that, 3 of us makan 1901 kat SUBWAY. Since ade bangsa yang siot potong Q meanwhile kitorang da lambat. Cesss..saket ati!!







Kesimpulannya, the movie aku bg 4 star from 5. Ohoho. Owh, lupe. Aku ske tgk Roxanne tu. Cantek!! :D And felt sooo happy sbb Pelangi pon puas ati tgk movie tu. Yeayy... *Thanks dear.muah muahhh..
Orait,thats all. Na tido da. Nite²
With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment