T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Oh Kasut!

Entri blog kali ni, aku nak cite pasal kasut. Kenapa kasut ae? Sebab aku obsessed gile dengan kasut. If pegi mane sekalipon, mata aku akan cepat captured any kasut. Tak kesa la yang kat kedai ke, yang orang pakai ke. Hohoho. Tapi, hobi mengumpul kasut ni da jarang berlaku sekarang. Since aku da kearah gadget plak. Bukan da stop terus, cuma slowkan. Sebab, masalah aku ni, kalau da masuk kedai kasut, if tak dikawal, bole bawak keluar almost 3 ke 4 kotak sekali beli. Tapi jugak, aku ni agak fussy pasal kasut. Tak semua kasut aku suke. Hohoho. Well, abaout shopping kasut tu pon bergantung pada tahap financial aku jugak. Kadang² tu, even aku tgh kekurangan duit pon, aku bole beli satu kasut. At least. Cuma tak la selalu berlaku. Once in a while je buat perangai macam tu. Yang penting, time da gaji. Hohohoho. ;p

Bagi kategori aku yang gaji tak besa mane ni, aku tak lah demand nak beli kasut yang mahal² . Tak kesa pon brand ape. As long as nampak cantik and selesa nak pakai. Pastu plak, aku ni ade satu perangai. Bila da suka nak pakai kasut tu, aku akan pakai kasut tu je. Sampai dah tak bole pakai lagi or sampai aku jumpa kasut lain plak. Ada jugak kasut yang aku da beli, tapi tak pakai n jarang pakai. Kesian kasut tu. Humm.

Kenapa kasut ae yang aku pilih? Bukan baju? Entah, aku pon tatau nak cakap.. ^__^ Tapi yang pasti, baju kurang memberi impak kegilaan pada aku kot. Humm. Maybe jugak sebab physical size agak kerap berubah² , makanya aku malas nak beli baju. Tension bile tak muat. Humm. If kaki, memang size tu je kan? Make sense rite? ;p Hahaha. *Realitinya, rasa unhappy bile badan dan makin besa. Tak ske!! ;p

Owh, by the way, ada satu lagi hobi baru aku. Hobi buang duit iaitu mengumpul jam. Ahahahah. Sedang cuba berjinak² ni. Walaupon harga tak mahal mana, tapi aku sedang cuba. Cumanya, akan cuba mengumpul jam yang original sahaja. Immitate tanak. Bukan berlagak. But, when it comes to the things that u want to keep, better amek yang tahan lama kan? rather then beli yang kat Petaling street dengan harga yang murah n bole beli banyak² tu. That is not hobi untuk menyimpan things yang kite suke. Tu more kepada kehendak and suke terhadap benda² untuk dipakai. ^__^ Apepon, tak salah membeli belah di Petaling Street. Cuz sometimes, im doing the same thing to. Fun. Cumenya, when it comes to hobby, i'll try my best to have the original things. *Wish me luck. Huhuhuhu.

Well, entry ni should be about shoes. Not Watch. Haihhh. Takpela. Two in one. Bole je kan? ;)

Notakaki : Pelangi oso sedang berjinak² untuk mengumpul jam. Hik. ;) I likeeee....

With lotsa
b u l a n

4 comments:

  1. heheh kite pon ske kasut / beg & baju..

    things must have / buy..

    heheh bile mau kenalkan abg pelangi?

    die ade fb ka? huhu

    ReplyDelete
  2. kan kan..??
    besh kan? :D
    pelangi? yup2. dia ade pelangi. tgk yg pic moto oren..hohoh

    ReplyDelete
  3. are we twins?
    ahahaha
    sbb nya adek pon suka kumpol kasot.
    sgt tak bole tgk kedai kasut
    sekali pegi 2kotak harus ada.
    hahaha

    buat as a student
    now kena slow2 jua.

    selain kasut
    minat jua collect bags dan jam
    ahahaha
    *serupa lagi*

    aiseh

    ReplyDelete
  4. huhuhu...
    gud then. Beshkan kumpul kasot,beg and jam?
    uhuhuhu...
    :D

    ReplyDelete