T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Indah.

6 November 2010

Hari ni, hari terakhir untuk practice presentation for WIT Convention. Berdebar rasa hati. Pagi ni mood agak baik sbb dari pagi Pelangi da call and hati rasa berbunga-bunga je. Wendu dia. Sebab dari semalam tak sabar nak jumpa dia. Thats y for me, sehari macam tak cukup. Singkat sangat masa yang dapat spend bersama. Hummm. Oke oke. Aku faham. Sekarang tengah rasa hangat bercinta kan? Macam org lain akan cakap, dah kawen n ade anak nanti, mesti bosan or dingin. I knoe benda tu happen. Tapi, ape yang aku harapkan, aku dijauhkan dari perkara² macam tu. Kalau bole, aku impikan aktiviti yang bole kami kongsi bersama. Means ada minat yang sama. ^__^ If aku tak pernah minat pon, aku akan cuba untuk minat. Hikhik. Kan best if dapat together buat benda yang sama.

By the way, hari ni banyak jugak benda yang buat aku rasa touching dgn Pelangi. Not in a negative way. Hell No!! Sumenye yang baik² je k. ^__^

1. Dia call and pick up aku kat Sg Buloh. *Thanks sayang.

2. Aku nak breakfast KFC. *Since aku ade kad a.m tu. And Pelangi bawak aku g KFC yang ade kat petronas Taman Tun tu. But unfortunately, situ tak sedia for breakfast. So, Pelangi bawak pulak aku g Outlet KFC yang ade kat TTDI tu. Means, dia bersungguh gak dapatkan restaurant KFC untuk aku. *Thanks sayang....

3. Salunya, dia jarang bagi aku bermanja dengan dia secara open. Tapi hari ni, dia nampak tak kesa bile aku kacau rambut dia. ^__^

4. Dia hantar balik macam biasa. Hari hujan. Family aku pulak g Ampang sebab ade kenduri Tahlil and akan pulang umah lewat. Maybe around 12.. *Baguskan? Tade sape bitau aku! Hummm. ;( Aku da blur. So aku mintak Pelangi tinggalkan aku kat Kedai Makan je since aku tanak susakan dia untuk bawak aku g umah Kak Ina or anything je yg buat dia susa plus teman aku sampai family aku pulang. Sian dia. Da Kepenatan. Evendo, hati tu nak dia teman, tapi aku memahami condition dia. Butttttttt...... when sampai kat kedai makan, aku da order teh tarik, suprisingly, dia keluar keta, g toilet n lepak minum dengan aku! Owhhh... tacing.... ^__^ Happy sangat. *Tikiu sayang for willing to teman bulan.

I u!!!!

Memandangkan hari ujan, aku agak risau dengan keadaan Pelangi yang nak drive pulang dalam keadaan ngantuk. Since aku tau dia akan drive dengan lajunye. But sayang, jalan licin oke. Bahaya. Aku ta henti² berdoa agar dia sentiasa dilindungi Allah SWT. Macam tu jugak dengan family aku yang on da way pulang kerumah. Harap semuanya selamat. Bile Pelangi sampai, he did called me. Happy sangat sebab suara dia kat phone pon cam semangat je. ^__^ After that aku mandi. And we were on da phone again. Aku online. Dia jugak. But he sounds sleepy. Penat rasanya. *Sian sayang bulan. Another one thing yang buat aku tacing...

5. Pelangi online, tapi cume go thru BBS. Jawapan dia when aku tanye y tak online FB or wut n im asking to letak the phone since dia senyap je n tod mebi dia bz on9, jawapan dia : "if saye tak cakap dengan awak, saya tdo. Lampu tak tutup sebab if tutup nanti ngantuk. n bla bla bla....". *lebey kurang camtu la ayat dia.. huhuhu. Kesimpulannya, dia online sbb na layankan mata je untuk bercakap dengan aku. *So sweet sayang evendo bulan tau sayang da penat sangat.

Notakaki : Hari yang cukup INDAH buat bulan. Lebih hangat dari biasa. ^__^

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment