T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

MOOD and IDEA equal to ZERO.

27 November 2010

Hello and Hi. Pagi ni aku bangun agak lewat. Celik mata je,da cari HP. Since malam tadi aku dah tertido awal. I bet Pelangi pon same. Sian dia penat. Mood aku masih cam pelik² . Tapi aku cuba belajar terima kenyataan tu and masih dalam harapan yang Pelangi akan pertimbangkan hal semalam. Maybe ade betulnya cakap Wadi, maybe ade rezeki dia kat situ, dapatla kami kawen cepat. Huhuhu. If begitu, aku redha. Amin. :) Apa yang buat aku susa hati, bila dengar yang tugas tu akan di OUTSOURCE kepada luar. Apa yang pasti, bila da outsource,da tade lagi benefit TNB. :( Plus, banyak kekurangan yang aku dengar. Tapi,apa pun, tu bergantung kepada Pelangi. Lagi satu, ICHIBOKU akan hilang sorang lagi member. Member yang paling bersemangat nak buat Projek & Persembahan nanti. Sedih lagi. :(

Oke la. Just want to cheer up my mood back, aku buka pic aku ngan Pelangi. TREATMENT bile aku sedih. Instead of pegi SPA. Tgk dia je da bole buat aku happy. :) As i said before, "Aku akan gembira bila nampak Pelangi aku ada." :) So, aku pon upload our pic, edit and paste here. Takde keje, plus bosan, plus wendu maka terjadi la benda ni. Uhuhuh.


Well, AKU OBSESSED DENGAN PELANGI? Yes. When i'm in , aku betol² cinta. Melainkan bile cinta tu tak dihargai atau tak difahami bole buat aku rasa tawar bile berterusan negatif. With him, he's PART of me. Part of my heart and my soul. or in other words, he is HALF OF ME.

Dear CINTA, u so much and even more..~

With Lotsa

b u l a n

2 comments:

  1. xpyah pning2 pk yg susah2......doakan semoga berjaya lg baik..

    ReplyDelete
  2. baeklah sayang. bulan doakan sayang berjaya!! :) ape yg paling penting, keep me safe in your heart k. :) always.

    ReplyDelete