T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Aneh kan emosi ni?

3 Januari 2011
Kejeeeee....!!! Sepatutnya, mood awal pagi kena happy. Baru the whole day bole senyum. Ahahah. ;p

Pasti ke? Humm. Tak kot. Otak kita yang control kan? :) Kalau ikutkan, siyes malas nak g keje. Siyes weyh.. sebab da lame cuti kan? Pagi ni, perut agak meragam sket. But, better than yesterday and past few days. :) Cuma, selera x heavy sgt la.

Kat office, org tak ramai. Aku? buat keje cam biasa. Tapi, anehnya, aku terima keje² yang diberi dengan hati yang terbuka. Aneh aneh... ;p Maybe sbb aku da set dalam mind pagi tadi, aku nak hati aku gembira. Aku tanak ade rase saket ati kat sesapa. Samada melibatkan keje atau tak. Dalam erti kata lain, SABAR. :)

Dalam waktu aku menyiapkan keje² yang aku dapat, aku keep on repeating lagu Gelap by Statik. Kenapa lagu ni? Sebab agak best. Pastu sbb Pelangi ske. Walaupon aku ni jenis yang ske judge lagu by lyric, tapi, lagu ni aku ske sbb music dia catchy and lirik dia agak aneh. Pendapat aku, lagu ni macam lelaki tu nak pegi tinggalkan dunia ni. So, tu luahan hati dia...Tapi aku tanak amek kesah pon ngn lirik dia. Pelangi ske sbb dia ske. Bukan sbb lirik dia. So, aku ske sbb lagu tu catchy je and sbb Pelangi ske.. :) Humm.. Owh, by the way, aku realised satu lagu yang aku rasa agak memberi semangat. Pelita by A.P.I.. :) Entah kenapa.

Kepala saket.

Asek ta sehat je lately ni. :( Humm. Tadi, Pelangi skype. Lama dah rasa x skype dengan Pelangi. Terharu sangat bile dia soh jaga kesihatan and ta ske dengar bile aku saket. Dia tanak aku saket. Terharu ok! :) Terasa cam bergenang plak air mata mase bace tu.Hohhhh!!! Ye! Aku mmg sensitive. Tambah lak aku pompuan kan. Haihh. Gile tak terasa.

Kadang² aku tertanya, kenapa aku buat blog ni? Kenapa aku tules semua luahan ati aku untuk orang baca? Kenapa aku biar rasa ni diketahui orang? KENAPA? Bila lama aku fikir, baru aku dapat jawapan. Perasaan tu satu benda yang perlu untuk dikongsi. Pelajaran dan pengajaran, satu perkara yang perlu dijadikan iktibar dan ikutan dalam membezakan baik buruk untuk diadaptasi dalam kehidupan. Maybe, bahasa aku tak seimbang. Kadang² berat dan kadang² ringan mcm bahasa pasar. Hakikatnya, blog takde gaya penulisan yang terhad. Its free. GAYA BEBAS. Betul² terbit dari hati. Luahan rasa kan? :) Ada bagusnya bila ada blog ni. Sekurang²nya, apa yang kita rasa kita nak sampaikan pada seseorang, lebih telus kat sini. Itupon kalau jari tak berhenti menari kat keyboard tu la kan. Bile berhenti, ibarat kita mengarang sebuah cerita. Memikirkan butir penulisan. Lain la kalau terus menaip. Sebab betul² keluar dari hati. :)

Kenapa blog aku banyak kisah Cinta? Kisah aku dan Pelangi? Sebab itu luahan hati aku. Itu yang selalu ada kat hati ni. Cinta dan rasa untuk seseorang lelaki tu, cinta untuk dia.PELANGI. Kalau ada yang merasakan ianya menjengkelkan, tak perlu bace. Bukak blog orang lain sudah. Uhuhuhu. :p

Apa yang pasti, rasa cinta ni sangat indah. Aneh, tapi tetap indah. :)

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment