T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

P a h i t .

24 Januari 2011



Ada ape dengan tajuk atas tu ye? Hum. Tak de ape pon. Cume hari ni tekak rasa pahit. Rasa macam masih kurang sihat. Badan panas. I mean, haba dalam badan. Malam tadi pon tido tak lena. :( Kejap² terjaga. Pagi tadi nak make-up pon rase ta semenggah je foundation bile belum abes sapu muka da berpeluh² . Alahaiiii.

Hari ni jugak, sepanjang hari kat office, aku cuma minum secawan teh panas dan roti bakar sekeping. Tak lalu plak tekak ni. So, aku decide untuk tanak makan. LANGSUNG! :( Rasa macam lapar, tapi bertahan.

Hari ni jugak, dapat petikan DOA yang agak berharga. :)

Hati pulak, ase sedih je hari ni. Tak tau kenapa. Mudah sangat rasa nak nanges. Maybe sebab dengar lagu DI ATAS SATU CINTA ost SURGA UNTUKMU (klik pada tajuk lagu). :) Secara jujurnya, walaupon aku bukanlah kategori manusia / hamba Allah SWT yang cemerlang kat dunia ni, tapi aku cukup terkesan dengan beberapa bait kata dalam lagu tu.

Kesimpulannya, hati ni terasa rindu. Even da pujuk berkali² , macam agak susa na dengar kata. Humm. Tapi, masih mampu bersabar. :)

Hati ni rasa cukup sabar walaupon adakalanya kurang tenang. Perasaan macam bercampur baur. Sebab aku kurang sihat ke? If that so, memang tak dapat dinafikan la. Sebab bila tak sihat, rasa macam nak bermanja dan nak diberi perhatian. Takde la nak merengek² macam budak kecik walaupon hakikatnya, manusia ni tak kira dalam umur berapa sekalipon, apabila bercinta, akan ada perangai remaja. :) Perangai yang tak dapat dikawal. Perasaan yang sukar digambarkan.

Malam ni, pada waktu dan ketika aku menaip entry ni, hati agak sayu. Ye, SAYU. Hummm. Kenapa lah agaknye. :(

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment