T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Purrrrr...

5 Januari 2011


Ade 2 eko kucen baru kat umah ni. Ang dan Ang..Sengal kan name? Uhuhu. ;p So, aku decide na tukar name dorang dari Ang dan Ang kepada Puma dan Nike. Ahahaha.. *kakak aku punye suggestion lagi tak bole blah. Dia nak bagi nama Adidas dan Asadi. Sengal kot. Humm. If bagi name Puma dengan Simba or Puma dengan Tiger pon best. ;p


By the way, kucen 2 eko tu, dari umah Gombak. Umah makcik aku. First tyme aku jumpa masa raya tahun lepas. Kecik je lagi. Since coco da tade, umah jadi sunyi. Sunyi sangat. So, bile 2 eko ni ade, Abah nampak happy. Tapi, adakah maksudnye, Abah nak cucu? Hohoho.


Oleh yang demikian, kakakku...sila kawen cepat. Pastu aku plak. Tanak langkah bendul. Nanti aku rugi. Ahahahahhaa... ;p


With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment