T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

P r o . a n d . C o n s

27 Januari 2011


Emo Comments For Hi5


Hari ni, aku mengadu lagi dengan Pelangi problem² kat office. Sian dia kena dengar. Evendo aku paham, dia lagi penat dengan keje baru dia. Humm. *Maaf ye sayang. :( Bulan tau sayang penat dengar. Tapi, terima kasih sebab mendengar dengan baik dan bagi komen towards my story. Love u!

Esok, Pelangi kena keje. Sebenarnya, aku berharap jugak dapat keluar jumpa dia. Wendu!! Tapi nak buat macam mana. Bila dia kena panggil buat OT, means tu rezeki untuk dia. Takpe la. Aku doakan supaya Pelangi murah rezeki dan dia sentiasa selamat dan dilindungi AllaH SWT walau kat mane and ape pon yang dia buat. Plus,dia na keje cari rezeki yang HALAL kan? :)

So, esok maybe aku keluar. Cari barang sket and tgk wayang ke. Girls day out. Humm. :)

Hope, Ahad malam, aku dapat berita yang baik since Isnin, aku dengan Pelangi cuti. :) *I wish...

With Lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment