T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Yeay!! detim detim...

16 Januari 2011

Currently sedang menunggu Pelangi.
We're supposed to go out around 11 or 12. Humm.
Tapi Pelangi nak g pasar dulu.
So,i have to wait for a few hrs.
Xpe la. Ape yang penting, dapat jumpa.. :)

Love,
b u l a n


Continue.....



2 PM
Baru dapat jumpa Pelangi. Sian Pelangi tunggu aku lama kat Sungai Buloh. Humm. My fault. :(
Terasa bernyawa bile jumpa dia. Hohoho. Dahsyat kan tahap kewinduan aku nih! Gile kentang. ;p
Siyes, sumpah dow. Kalau ta jumpa jugak dia ari ni, mmg aku nanges kot. Huhuhu. *It just, i mish him so much. Jangan kate aku gedik k. AKu ase MAJORITI pompuan yang tgh bercinta mmg mcm ni. :) So, ta payah nak hipokrit n sorok sangat sedih tu. If sedih kate sedih. Tade sape nak gelakkan. Kite manusia biasa kot. Ade hati ngn perasaan. At least, bile dah luah, akan lega kan? :)

Oke, back to the point, we all heading to One Utama (OU) sebab aku nak cari baju kaler HIJAU untuk pakai masa Safety Day nanti. Since we all AJK Pameran dan sepakat na pakai baju ijau. Pegi OU pon sebab nak g Jaya Jusco (JJ). Since situ banyak baju price yg agak mampu dibeli. Bukan ta mampu na beli baju lain, mampu je. Tapi, kalau bole berjimat kan lebih baek. Baju keje je kot. :) As long as bole guna utk pegi keje jugak, da kira baek. :)

So, sepanjang jalan n cari baju tadi, Pelangi kesejukan. Sian dia. Sebab maseh ta sehat. Tapi bawak jugak aku keluar. TERHARU sangat. *Na nanges. T_T And Pelangi beli 2 tshirt and sehelai sweater. Terus pakai kot sbb da kesejukan. Humm. Kalau la aku bole hug dia.... Hummm. Plus, Pelangi suddenly ajak lunch kat Pizza Milano. Saje na try. So far,price dia not bad. Reasonable. :) Rase pasta dia pon sedap. :) Just suit my tekak. Hahaha. ;p

Then, we both keluar dari OU and menuju ke The Curve. Cam biasa, parking kat IKANO. :) By the way, kami asek dapat tempat parking yang same. Hohoho. :) Bagus kan? Alhamdulillah rezeki. Tak lama pon nak cari parking evendo tadi sangat ramai orang, parking penuh dan keta yg masih banyak tgh round² tapi dah rezeki kami kan? :) Bersyukur sangat. Lagipon Pelangi tgh ta sehat kan.

By the way, hari ni happy sangat. Sebab spend time dengan Pelangi. :) Even mulanya Pelangi cam agak tak manjakan aku, tp.. lame² dia manjakan jugak aku akhirnye. hohoho. ;p *Thanks sayang. :) Dia start banyak ckp balik, and aku selesa dengan keadaan tu. Well, ckp pasal The Curve jugak, why aku kat The Curve..sebab, aku nak beli kaen utk hobi baru aku tu. Agak teruja sebab ade yang bercadang nak order. Alhamdulillah, rezeki. :)

Then, sebelum pulang, we both makan dulu kat SUBWAY. :) Owh, lupe..before that ade try JUICE WORKS. :) Sedap sedap. Kombinasi buah jambu batu, limau mandarin dan laici. :) Yummy..

Around 915 we all keluar dari The Curve. Kali ni tak beli Shimino (Japanese Creep) faveret aku tu. Hari ni tade feel nak makan. Hahah. Pelangi tanye jugak tadi. ;p So, sampai umah around 930, and suddenly around 1045, Pelangi text bitau yg dia da sampai dalam kul 1010 tadi. Gile kentang.Laju kot sayang aku ni bawak. Alahaiii. Buat aku nebes je kerisauan. Uhuhuhu. Takpe la, yang penting dia da selamat sampai. Alhamdulillah.

Tadi, borak² jap ngn Pelangi. Sian dia. Maseh ta sehat. Humm.

Get well soon k sayang!! Bulan loves u so much! :)

With lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment