T h a n k . y o u . f o r . v i e w i n g . r e a d i n g . a n d . f o l l o w i n g .

m y . l i t t l e . b l o g . . M u c h . a p p r e c i a t e d . .


Goodnight comments

Mood : MengEDIT.

13 Januari 2011

Ehemm.. (batuk²dan sedikit pening kepala..) Hari ni, awal pagi da terasa mengantuk. Kepala berat, mata berat, pendek kata, sume² la berat. ;p Ye, agak bosan da seperti kurang sehat hari ni. Pastu, akibat kerinduan yang melampau, bila ade je masa senggang, aku akan rajin godek Hard Disk aku. Tengok pic² aku dan Pelangi. I miss all the moments. Sumpah! :( Pastu, aku bukak satu folder, aku jumpa gambar kat atas tu. Belum diedit. Tibe² datang idea. :) Agak menarik pic tu sbb dia senyum. Senyum tu buat ilang penat aku ari ni. Hihihi. ;p *Siyes kalau dia baca, dia akan kate aku POYO. Hummm.

Hari ni jugak da hari khamis kan? Tak sabarnya nak jenguk hari esok dan menanti pula tibanya hari Sabtu. Ahhhhh, merinduiiiii !!!!! Humm.. *Adakah dia rasa yang sama? *berfikir... =__="

Sebenarnya, lately hati agak kurang gembira. Rasa sedih kerap menyelubungi diri. Tapi tak mampu nak cakap. Terasa seperti ade yang berubah. Tapi, aku pujuk hati ni. Takde pape. InsyaAllah xde pape. Semuanya akan baik² aje. :) Harap² nya mcm tu la.. Amin.. :)

With lotsa
b u l a n

No comments:

Post a Comment